30 Haziran 2015 Salı

Sevimli mi sevimli Kawaii kuzum ^^

Kawaii' ye olan  ilgimi belki fark etmişsinizdir. O tarz oyuncaklar üretmeyi seviyorum.  Japon tekniğiyle yapılan kawaii "sevimli" dediğimiz herşeye bayılıyorum ben ^^ Teknik olarak farklılar var ve gerçekten albenisi olan bir şirinlikleri var. Şimdiki çalışmam da onlardan birisi,  kışın google da gezinirken kuzunun resmini gördüm ve direk beynim "örsene bunu " diye sinyaller verdi. Her defasında erteleyen ben resimler arasında tekrar görünce dayanamadım.

Nasılız biz kuzumla?


Buda orjinal hali 

Gerçekten şirin oldu. Herkes tarafından çok beğenilen kuzu, şimdi de tarif açısından gündem de , malesef ki ben tarif paylaşmıyorum...  Aldığım olumlu tepkiler sayesinde daha da işteha geldim ve şuan acayip bir şekilde üretme aşkı var icimde. Ama buna direnmek zorundayım. İpim, elyafım her şeyim bitti, bana malzeme alabilecek hayırlı bir kul bekliyorum şu aralar :)

Modelleri nasıl bulduğum çok soruluyor. Çizerek örmeyi aslında geliştirmek istesem de,  google amca sağolsun zengin içeriğini sununca bize dayanamıyorum. Model bulmak isteyenler için küçük bir bilgi veriyim o halde^^

- Google da bir şey aradığımda önceliğim kawaiidir.
- Cute olarakta aratırsanız bir çok çeşitle karşılaşa bilirsiniz.
- Mümkünse ingilizce olarak arama yapın.
- Aratacağınız kelimenin sonuna clipart veya vector kelimelerini girin.
Ör: cute animals clipart\vector , cute doll clipart\vector ... gibi

Bu kadar, gerisini google hallediyor. İstediğinizi seçip doğaçlama çalışa bilirsiniz. Benim gibi ipin ucunu fazla kaçırmayın, geniş bir arşivim var şuan hepsini örmeye kalksam ömrüm yetmez ^^

Eee nasıl buldunuz benim kuzumu ?

16 yorum:

  1. Çok tatlı olmuş yaa..işe başlamasaydım ben de örmeye başlardım..aslında başladım ama getiremedim sonunu 😒

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa öyle mi.. Merakli oldugunu bilmiyordum :)
      Hayirli isler olsun sana :)

      Sil
  2. daha önce de söyledim şimdi de söyleyeyim.. çokkk sevimli oldu resimle birebir aynı ve senin bu becerini kıskanmaktayımmm(nokta) :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kizzzz komsuda pisen sanada duser unutma bunu :)

      Sil
  3. Çok yeteneklisin cidden çok güzel olmuş.Sanki hazır ürünler gibi duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için ^^ Begenmenize sevindim

      Sil
  4. süpeerrr ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  5. Çok şirin olmuş.Ellerine sağlık .Ben de örüp çevremdeki miniklere hediye etmek istiyorum.Deneyeceğim bakalım oyuncağa benzeyecek mi yaptıklarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.. Basit modellerden baslarsaniz cok guzel bir hediye olacaktir .. Eminin ki begenecekler ^^

      Sil
  6. IG'de görmüştüm bunu, çok şirin yahu. Ellerine sağlıııık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim baya bi ilgi gördü ^^

      Sil
  7. bende komşun olabilrimiyim hahahhaha
    çokmu şirin bu ya gördükçe beğenesim geliyo :D kawaiyi bana da aşıladın eferim sana :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki buyur gel :)
      Ahahhahaha once chibi simdi kawaii bekle bizi japonya biz geliyoruz :)

      Sil
  8. Sürekli bu kuzucuğa bakıyorum nasıl yapabilirim diye ama bi türlü çıkış yolu bulamıyorum: ( Çok yeteneklisiniz maşallah ;) Umarım bende gelistirebilirim kendimi böyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim .. Bende kendimi gelistirme asamasindayim henuz .. Surekli orerseniz yapabilirsiniz.. Cim orgusu teknigini kullanarak yaptim biraz zorluyor dikmesi falan :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma