16 Haziran 2015 Salı

Şemspare ve Mim - Bir Silgim Olsa...

Blog ortamının en sevdiğim yanı mimlenmek :) O kadar değişik farklı konular oluyor ki, hem çok düşündürüyor hemde çok eğlendiriyor beni. Bu sefer ki mimimiz sevgili Şemspare 'nin başlattíğı " Bir silgi olsaydım..."  Kendi benliğimizde sevmediğimiz ve silmek istediğimiz huylarımızı ele alıyoruz. Bir nevi içe dünyamıza dönüş yapıyoruz. Aslında konu benim çok hoşuma gitti, kendi kendimi eleştiriyim azıcıkta .. Bakalım ben kendimde neleri silmek istiyorum...hımmmmm!!...

1: Ani çıkışlarım;
Çok kolay sinirlenmesem de çok ani çıkışlarım vardır. Refleks haline gelmiş düşünmeden sert tepki verebiliyorum. Son zamanlarda dikkatimi çekiyor kesinlikle silmek isterdim. Yoksa anında pişman oluyorum verdiğim tepkiye.

2: Hayır diyememek;
Sanırım çoğu kişi de var bu.. Birine hayır diyememek ve her defasında kullanılıyormuş gibi hissetmek. Çoğu kişi de gerçekten sizin bu yönünüzü bilir ve sonuna kadar kullanır.. Silinmesi zor olsada öğrenmek gerek çünkü bazı insanlar hayır kelimesini hak ediyorlar.

3: Yumuşak kalplilik;
Hemen yelkenleri suya indiren birisiyim. Ne var sanki azıcık süründürsen karşıdaki insanı. Lüzumsuz yerlerde abuk subuk konularda ortaya çıkan inat tarafım burada da ağır bassa ne olurdu.. Fazla iyimser olmak hiç iyi bir şey değil en azından %50 kısmını silmek gerek..

4: Korkaklık;
Bazen içimdeki korkak ben aniden çıkı veriyor. Yapamazsam edemezsem gibi düşünceleri silmek gerek. Üstünlük sağlamasın ^^

5: Pinterst sayfasını;
Evet evet, o hobi sayfasını kökten kazımak istiyorum. Benimde kaydım var içerisinde ama o kadar çok çeşide yer veriyor ki içimdeki doyumsuz insanı çıkartıyor ortaya. Herşeye el atasım geliyor ve doymuyorum. O sayfa sayesinde kendimden korkuyorum. Doyumsuz insan olmaktansa direk o sayfayı silelim gitsin :)

Mim için şems'e teşekkürler ^^ Sabah sabah kendimi elestirip çok eğlendim. Aslında eleştiriye hiç açık olmadığımı fark ettim. Başkası eleştirseydi beni bu kadar eğlenmezdim kesin :)

Zevk alarak kendini eleştirmek isteyen herkes katılabilir. Bir kaç kişiyi de ben paslayım bakalım neler çıkacak ;

Uykucu otaku
Pembe masallar atölyesi
Kore delisi
Rana
Ayşe  ve Kerime  yapmak isterseniz davetlisiniz kızlar.

8 yorum:

  1. için dolmuş silmek istediğin baya şey varmış hehe :)
    mim modunda diğilim cevaplarım bi ara.. teşekkürler bebemm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O sebeple cevaplamak isterseniz dedim zaten :) kuzum ben dolmayimda kim dolsun suan ooo daha silecek cok seyvarki birak beni etrafimdakiler den de baslamam gerek :)

      Sil
  2. yyaaaa nihan nettin kız onları silme seni öyle seviyoruz :D :D :D :D bende bakayım neler var neler silincek :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uysss beni oldugum gibimi kabul ediyon kiz :) cogunu biliyorsunuz zaten :)

      Sil
  3. Seçeneklerin çoğu aynı olacak gibi :) Yinede zevkle cevaplıcam ilk fırsatta balam ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takip ettigime gore genelde ayni ceveplar evet ^^

      Sil
  4. Ellerine sağlıık, çok seviyorum ya ben mim okumayı, insanları tanımak güzel his.
    Yumuşak kalpliliğini silmek istemişsin bence kalırversin o. Evet yumuşak bir insan olarak belki bu dünyada üstünden prim yapanlar oluyor ama ahirette illaki kazanacaksın inşallah :'))

    Tekrardan ellerine sağlık, beğenerek okudummm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de insanlari tanima konusuna katiliyorum :) sorma cok prim yapiyorlar valla . insallah dedigin gibi olur :) ben tesekkur ederim mim icin :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma