27 Haziran 2015 Cumartesi

Sahur Yayın Akışı

Yaz aylarına gelen Ramazan ayı sebebiyle bir kaç senedir geceleri uyumayıp film izlemeye gönül veren biri oldum çıktım:) . Heleki benim gibi evdeyseniz sürekli, uyku düzeninizi değiştirmek kaçınılmaz oluyor. 3:20 gibi ezan okunduğundan saat 2, 2:30  gibi uyanmam gerek, 'hiç yatma daha iyi' diye  oturangillerdenim bende.. Ee o saate kadar tabiki boş durmak olmaz.. ^^

Önceliğim kanal zaplamakla geçiyor ve bir şey bulamíyorum. Hep mi dizi tekrarı koyulur yaa bi gunde film koyun şöyle adam akıllı...Burdan sesleniyorum gerilim tarzı tercihimizdir yok eğer o olmazsa fantastik macerada kabulümdür.^^ Hiç fena olmaz hani... Birşey bulamayan ben sarılıyorum tablete. İzlemediğim dizi film kalmadı bu sayede Allah sonumu hayretsin ^^' Bugüne kadar izlediklerimi sayıyım dedim de bayağı izlemişim.. Geriye dönüp kendime baktığımda "frenle Nihan frenle" diyorum. İzleyecek bişey kalmayacak bu gidişle :) Nerler mi izledim ben ;


Sensory Couple ve yoochun bu ikili kendilerini izlettiriyorlar ;) Bilgisayarim ve internetin sorunları yüzünden bir türlü bitiremediğim diziyi sonunda bitirdim. Tabiki bitince boşlukta kaldım. Araya bi türk dizisi kattım Kiralık aşk ve kalbim ege de kaldı izledim.


Sukitte ii na yo \ Say, I love you - film izledim. Konu olarak dikkatimi çekip kesin bunda komedide vardır diye açıp izledim. En son gözlerimi kapatmamak için direniyordum. Film okadar sade çekilmişki beklentimi karşılamadı.. 


My little bride ismini duyup yine konusu ile dikkatimi çeken ve komiktir diye izlediğim filmden biri daha..Azcık komedi katsalardı daha iyi olacaktı. Yine vasat bir film buldum kendime -_- 


Ben en iyisi Amerikan filmlerime dönüyüm dedim. Yüzüklerin efendisi fanatiği olaraktan hobbit filmini izledim. Yakın zamanda kitabını okuduğum için filmini izlemeyi ertelemiştim. Az daha uykusuzluğa dayanabilseydim serinin ikincisinide izleyebilirdim. Sabaha kadar elfler, orglar, cüceler cirit ata bilirlerdi bilinç altımda^^


Sawako ' nun bloğunda görüpte bir türlü izleyemediğim "Ghost" dramasına başladım. Romantik filmlerden yüzüm gülmeyince farklılık yaptım. İyi etmişim gercekten çok güzel bir diziymiş daha önce izlemediğime pişman oldum..


Ma Boy adındaki mini diziyi izledim. Vasat filmlerden sonra bu iyi geldi :) En azından sevimli bir diziydi. Hep kızlar erkek kılığına girip okula gidecek değil ya bu kez de erkek kız kılığına girmiş. İlk bölümde ben bile kız sandım çocuğu  ^^'


Tokyo ghoul' un birinci ve ikinci sezonunu izledim. Aksiyon, psikopatlık, heyecan ne ararsan var. Uzun bir aradan sonra bu anime iyi geldi. Mangasına başlamayı düşündüm ama türkçesi yavaş ilerliyormuş vazgeçtim. 3. Sezonu bekleyecez artık..


Kimi ni todoke uzun zamandır aklımda olan ve bir türlü başlayamadığım seriydi sonunda izledim. Filmini dede varmış, biraz ara verip onu da izlemek istiyorum. Animenin konusu güzeldi...


Kimini totode filmine de baktım animesinden sonra , film biraz yavas ilerlesede oyuncular fena degildi karakterleri yansitabilmişler ama animesi daha güzeldi bence ^^ Devamıda gelir inşallah animenin...


I hear your voice dizisini açtım boşlukta kalınca ve şuan izlediğim dizi olarak kaldı.. Uzun ca bir süre devam bu dizi artık sezonu kapatmış bulunmaktayım ....


The time we were not in love , buda arada güncel baktığım dizi. İlk dört bölüm güzeldi en sonunda komedi romantik bir dizi buldum  ^^ Nabrut sağolsun...


Arada yarım bıraktığım Fairy Tail izledim ama halâ yarım kendisi.. Örgü örüp yeni bir kuzu modeli çıkardım. Son bir kaç gün içerisine oda biter inşallah. Bu hafta sonundan sonra maraton bir hayat beni bekliyor. Bunların hiç birini yapamiycam keyfini çıkarıyım derken vurup öldürdüm sanırım ^^'

Herkese hayırlı ramazanlar olsun. Allah edilen bütün duaları ve tutulan oruçlarınızı kabul eylesin.. Rabbim ramazan orucunu hakkıyla tutmayı nasip etsin bizlere ... Sağlıcakla kalın :) 


4 yorum:

  1. izlemediğin dizi film kalmadı pehhh gel sen onu külahıma anlat :D fated to love you, ıts okay thats love, emergency coupkei PK ne güne duruyooo??? gözüm görmesin seni :P ::D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bacim sen baya ondesin hangi bjrini siraya koyuyum yavas yavas az sabir .. Bak cok sık izleyenler dizi bulamiyor hepsini birden bitirmeyim birden bire :)

      Sil
  2. eee ben bu yazını atlamışım çokta ayıp etmişim tam bana göreymiş heleki bu günlerde dizzziiii diye tepinirken :D :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda ise yarar pek bisey yok sana ozelmliste yapiyim ben ^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma