10 Haziran 2015 Çarşamba

Anlayışlı olmak zor mu?


İnsanları kırmadan bir şeyler söylemek neden bu kadar zor?
Güzellikle söylediğim halde neden anlaşılmıyorum?
Ben mi kendi mi ifade edemiyorum?

Yaz sebebi ile SİPARİŞ alımını durdurduğumu daha önce söylemiştim. Gerekli sosyal medya sayfalarımdan defalarca soranlara söyledim.. Kış boyunca zaten boştum ve elimde imkanım vardı satış yaptım.. Modellerim beğenildi, bunun için çok teşekkür ederim gerçekten.. Arka arkaya bir çok siparişi yetiştirmek gerçekten zorlayıcı oldu benim için ve dinlenmeye ihtiyacim var... Kafamda yapmak istediğim o kadar çok işler var ki daha öncesinde de burada yazmıştım.. Her defasında erteledim onları.. Yazın boşluğunda onlara yer vermek istiyorum verilmiş sözlerim var..

Bu sene aynı modelleri yapıp satmaktan farklı bir model çıkaramadım. Belki de fark edilmiştir.. Halâ istek alıyorum ama sipariş yapamıyorum yetiştiremem diye kabul etmiyorum. Kırmamak için elimden gelen ilgiyi gösteriyorum. Ama benim iyi niyetimi suistimal ediliyor.

Sipariş almıyorum dedim sadece ama bu demek değil ki ben örgü örmeyi de bıraktım, bunu bir türlü anlatamadım. İnternete resim atmaya korkar oldum. Örüyorsun da neden sipariş almıyorsun diye yazanlar oluyor  .Vakit geçirme adı altında kendimce yapmak istediğim modelleri örüyorum. Doğol olarak model elimde sürüne biliyor.. Küçük bir modeli bile bir ay da belkide uzunca bir süre elde bitirmek için süründürüyorum.

Fazla ısrarcı olmayın lütfen!! Rica ediyorum buradan Tamam oyuncaklarım seviliyor bu benim de hoşuma gidiyor beğenilmek güzel bir duygu ve daha çok iştahlandırıyor beni motive oluyorum. Ama ben yapmadığımı söylediğim halde "yapı ver , ne kadar zamanını alacak sanki, niye uğraştırıyorsun, zor bir şey mi sanki .. gibi cümleler kırıcı oluyor... Yada  ablası , teyzesi kuzum için, şu boyutta yap ama şu fiyata ver, o fiyat olmaz in in diye kendi fiyat belirleyen kişiler gerçekten kırmak istemiyorum sizi.. Dayanamayıp, bana  duygu sömürüsü yapan kişlere  tek tek cvp yazıyorum derdimi anlatmaya çalışıyorum ama hala ısrar ediliyor.. Kimseyi kırmak istemiyorum tek isteğim biraz ANLAYIŞ....

Yazın kalabalık oluyor bizim buralar gelen giden imkan yok örmeye, örgü örmek kendime ayırdığım ve ortamdan kaçmak istediğim bir alan o da ancak ya 1 saat belki oda yok. 9. Aya kadar da elime alamayacağım için eylül'e kadar sipariş kabul etmiyorum. Elim de hiç bir model kalmadığından azıcık stok yapmak istiyorum Allah'tan bir mâni olmazsa....

Eğer elim boş olupta örersem zaten elimde var şeklinde nete koyarım oradan görürsünüz.. Yanlış anlaşılmak istemem "çok oyuncak sattıda burnu büyüdü " gibi bir düşünceye yer vermek hiç istemem. Rabbimin izniyle nasibimde satmak varsa satarım yoksa satmam kalır gider . Her şeyin hayırlısı der geçerim. Hobi amaçlı örüyorum daha çok ve isteyeni olursa satıyorum elime de bir kaç kuruş geçiyor onunla da zaten kendi masraflarını karşıliyorum.

Lütfen azıcık anlayış bekliyorum sizden gül gibi geçinip gideriz öyle olduğu sürece ....

Bu yazımda tek bir kişiye yer vermedim!! Genel olarak karşılaştığım sorunlara yer verdim. Kimse üstüne alınmasın kimseyi kırmak istemiyorum çünkü. O kadar çok mesaj geliyor ki geneli bu yönde .

Sadece ben mi karşılaşıyorum bu tarz sorunlarla ? Yoksa genel bir şey mi? Merak ediyorum gerçekten...




6 yorum:

  1. Hiç kolay olmadığını defalarca söküp örmekle anladım :) Artı bir şeyler için hem vakit hem istek gerekli yoksa yapılan iş beklenenin çok altında oluyor :/ Allah kolaylık versin ne diyeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, o sokup orme isini ben hala uyguluyorum model cikarirken sart :) ahhh bunu birde herkes anlasa.. amiinn diyorum^^

      Sil
  2. İnsanlar hep kendini düşünürler çok benciller kuzum sıkma sen canını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyleymis ogrendim azicik da karsi tarafi dusunmek gerek degil mi ama

      Sil
  3. çok üzmüşler seni ama haklısın kızmakta biraz anlayışlı olunması lazım . yaptıklarının beğenilmesi çok güzel bişey ama herşeyinde bi zamanı var 3 ay daha bekleyip çok isteyen ozaman versin siparişi bu kadar basit :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani zaten bir atlatiyim kapimi sanuna kadar acacam onlara isteklere agirlik verecem yeni kuzucuklarimda olacak hem guzel olmaz mi oyle :) nice yapacagimiz isler var

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma