19 Haziran 2015 Cuma

Kawaii Bunny Niki ^^

Merhabalar ; ^^

Hayırlı Ramazanlar herkese , Rabbim bol dualı ve ibadetli bir ramazan nasip etsin... Uzun zamandır öremeyince özlemişim orgüyü. Yeni bir model ile dönüş yaptım ve yapmak istediklerimi sıraya koydum. Ramazan ayının diğer güzel yanı ise gündüzleri açlığı örgü ile dindirmek. Terapi gibi olup sakinleştiriyor insanı :)

Aşırı acıktığınız da, ya hayvanlara yiyecek gibi bakarsınız belli bir süre sonra yada yiyecek modelleri aklınızdan geçirip "acaba tavuk budu örsem nasıl olur ki? yanına da sebze , yok yok ben en iyisi pasta yapıyım "hiiimmm cupcake.." ....Gibi düşüncelere kapılıp, bir bakmışsınız ki kontrol sizden tamamıyle çıkmışbir şekilde bulursunuz kendizi . ^^ Doğrudur arada elimdekini bırakıp yiyecek ne örsem ki diye düşündüğüm :)

Bu aralar abime Yeniçeri ördüm, ilk yaptığımı çok beğenip istemişti. En son siparişim de yeniçeri olunca ara vermeden yenisine başladım. Bitirdim kaldırdım gelince kendisine hediye edilmek üzere ^^ Sırada kız kardeşime kaktüs, Sawako' nun blog tasarımı değiş tokuş etkinliği için yapacağım oyuncaklar var. Tabiki vakit buldukça yapmaya çalışacağım. Ve bir de gelin ve damat modelime de başladım Burada bahsettiğim. İçime sinsin iyi bir şey çıksın diye ağırdan alıyorum onu:)

Yine çenem düştü gelelim benim modele. İnternette gördüğüm ve örme aşkı uyandıran bazı modelleri kaydederim. Son yaptığım tavşanda onlardan birisi. Resimler arasında görünce tutamadım kendimi denemeye kalktım. Yine elimin ayarı kaçırıp küçük örmeye niyet edip büyük ördüm. En azından elle tutulur orta boy tavşan oldu. İsim koymak istedim ve Kerime'yi isim annesi yaptım ^^ Bunny Niki oldu .. İsim hiç yabancı değil çünkü bana niki der^^ İşte buda sevimli  tavşanımız..



Nasıl olmuş ? Benzete bilmişmiyim? Yorumlarınızı yazarsanız sevinirim ona göre kendimi geliştiriyorum çünkü ^^ 


11 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Bune be elin blogunami yorum birakiyorsun .. İhh kisa yorum sevmedim. Yorumlardaki ozeni burda da gorelim lutfen ^_^

      Sil
    2. Kibarligimi elden birakmayim tesekkurler efendim. Diger yorumlarini unutmadim belirtiyim :)

      Sil
  2. Nikicim Bunny Niki'de senin kadar tatlı olmuş :) görmemişin tavşanı olmuş hehe :)
    çok açımmm bana köfte örsene :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kofte mi ? Orulurde isin sonu nereye gider neye benzer bilemedim simcik ^_^ tesekkurler kerosum ..

      Sil
  3. Bende kawai örmek isterim eğer mümkünse ve tarifi varsa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genellikle tarif paylasmiyorum ama etkinliklerim oluyor bu tarz modeller de yaptirmayi dusunuyorum onlara katilabilirsiniz tabiki ^^ facebook sayfamdan yaptiriyorum etkinlikleri ama illa face book kullanicisida olmaniz gerekmiyor tabiki ^^

      Sil
  4. Ve evet unutmuşum sorduğumu :) yani sen net bir cevap vermediğin unutmuşum. yapabilirim diye kesin bir şey söylesen unutmazdım :) Sonucu merakla bekliyorum acele etme zaten çünkü benim tr ye gelmeme daha çok var :D Belki yanına başka bir şey daha isterim malum bizim ufaklık geliyor hala oluyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nabrutum yogundum o zamanlar gozum korktu acaba aynisini yapabilirmiyim diye cunku kendine has detaylari var modelin.. Kesin bi sey soylemedigimden unuttugunun farkindayim ^^ kusura bakma ... Benzetebilmek icinde agirdan aldim alip almaman onemli degil ki ben kendimi siniyorum bu tarz modeller de ^^ insallah ayni sonucu cikarabilirim :) Allah saglikla kucaginiza almayi nasip etsin yegenler candir benimde 6. Yolda :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma