13 Haziran 2015 Cumartesi

Arkadaşlıktan Ömürlük Dostluğa...

İki sene öncesine kadar birbirimizi tanımasak da geçen iki senede pek çok şey paylaştık. Mekanlar ayrı olsada aradaki mesafe asla uzak gelmedi bize .. Yediğimizi, içtiğimizi, oturduğumuzu, o an ne yaptığımızı gerek resimler gerek videolar ile paylaştığımız, her daim birbirimize danışarak fikir aldiğımız ve dertleştiğimiz bir grup kurarak adını 'çatlak kızlar' diye koyan bizi Rabbim hiç ayırmasın inşallah..

O kadar alıştık ki birbirimize ayrı kalmaya dayanamıyoruz. Birimiz bişey mi paylaştı altındaki yorumlarda her daim isimlerimiz vardır.. Öyleki ailelerimizi alıştırdığımız yetmezmiş gibi çevredeki herkesi alıştırdık direk isimler olarak biliniyoruz. ^^ Saçma sapan sohbetlere bayılıyoruz. İçimizdekini dışarı vurarak kimseden çekinmeden rahatça anlatıp gülebiliyoruz.. Kardeş olduk biz, hatta bizi birbirimize benzetenler bile var^^

Tek hayalimiz şuan bir araya gelip beraber bişeyler paylaşıp sınırsız sohbet etmek. Hiç susmayız sanırım :) Bir araya gelme hayalini şuan için tek başarabilen Ayşe  oldu. Ayşe'yi bu konuda çok kıskanıyoruz burdan duyurulur. Şanslı kız diye diye iç geçiriyoruz :) Ayşe önce Kerime'nin yanina gitti. Çok heyecen yapmıştık ozamanlar (sanki bende gidiyorum ^^) günler öncesinden planlar yapılmıştı.. Ee kambersiz düğün olmaz misali görüntülü konuşma yapmayıda ihmal etmedik tabiki.. Hatta Kerime  o günü bloğunda anlatmıştı..Tik tik Benide ihmal etmediler sağolsunlar her zaman yazdılar bana resimler gönderdiler..

İkisi adına sevinirken Ayşe geçtiğimiz hafta sonu benim yanıma geldi.. Aslında tam anlamıyla bir plan yapamadım ben olurda bi aksilik çıkar denk gelmez diyerek. Telefon trafiği ile bize gelme işlemlerini halledip gerekli onayları alarak "bir an çok korktum gelemeyecek diye " buluştuk biz. Sabahtan akşama kadar bahçede keyf yapıp lafladık. Sagolsun anneannem bir dk bizi yalnız bırakmadi ^^' Arada Kerime'yle lafladık görüntü açıp kadroyu tamamladık yedik içtik Ayşe'nin gönlünü hoş tutmaya çalıştık . Umarım memnun edebilmişizdir. :) En çok anneannemle sohbet etti ama bir ara dışlanacağım sandım, anneannem ele geçirdi ne var ne yok seceremizi döktü Ayşe'ye :) Ayşe halinden memnun tabiki dinliyor keyifli keyifli (her ne kadar çoğu dediğini anlamasa da ^_^)
Ne güzel poz vermişiz ^^

Getirdiği hediyelerle mahçup oldum çünkü ben  bi şey almadım ^.^ Sadece bana olsa neyse anneme diyerekte getiren Ayşe sayesinde azar işittim -_-' Neyseki telafi ederiz anne biz o açığı siz merak etmeyin dedim ikna oldular ^^' 

Ayşe'ciğim ; getirdiğin hediyelerini annem çok beğendi üstelik kendi yaptıklarınız olunca :) Lokumların çoğunu ben yedim, elimi bir vurdum çekemedim ve şu aralar bünye şekeri kabul etmiyor artık  ^^ Ablamın doğacak bebeğini bile düşünecek  kadar ince düşünceli bir arkadaşsın sen doğruyu söylemek gerekirse benim hiiiiiiiççç aklıma gelmezdi ^__^ Son olarak bana getirdiğin hediyeler için ayrıca teşekkürler büyük bir sevinçle kullanacağım ben onları :)

Kızlar ikinizide çok seviyorum ki ben Allah bozmasın inşallah muhabbetimizi. Kerime ile de bir gün bir araya gelmek dileğiyle inşallah... 

Not: Yakın zamanda Kerime de Ayşe'nin ziyaretine gidecek bendeki kıskançlık tavan yapmış durumda.. 






8 yorum:

  1. Oyyyy boyle bi yazi okudum cok duygulandim cok cok mutlu oldum sizi tanidigima gorusebilcek kadar cok sevdim sizi allah daha guzel gunler gostersin hepimize :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin aysem :) mendil veriyiim mi hep beraber aglariz :)

      Sil
  2. Ne mutlu size. Bazen insan ruh ikizlerini hiç ummadığı yerlerde bulabiliyor . Hep dost kalmanız dileğiyle sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruh üçüzü denilebilir bize ^^ insallah buyuk bir ictenlikle amiin diyorum :)

      Sil
  3. severim seniii :) bende ordaymış gibiydim merak etme :) Ayşe'ye mahçup olmuştum ben gidince onu mahçup edicim :)
    gittiğimde de seninle görüntülü görüşürüz sefiyom sizi :* :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seniiii <3 sen gittiginde hic merak etme orda karsiliycam seni hahahah :)

      Sil
    2. hahah nihan sende kerimeyi karşılıcaksan kahvaltıya krep isterim bacım :D :D :D

      Sil
    3. Ahahahahahaha olur yaparim bacim :( kivanc vermez ama :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma