3 Haziran 2015 Çarşamba

Anime Karalamalarım

Merhabalar ;

Her işe el atmayı seven ben, bundan 4-5 yıl önce anime çizimine merak sarmıştım. Öyle bir resim kabiliyetim de yok yani ama merak işte bir kere sardımı seni peşini bırakamıyorsun.  En ince ayrıntısına kadar inip işin püf noktasını ve çeşitli açıklamalarını indirdim ki evden ne kadar da olsa öğreneyim diye .. Hatta çizim atölyesi diye bir sayfa vardı üye olup oraya atıyordum resimleri ve bayağı geliştiğimi söylemişlerdi. Sonralardan sayfa kapandı malesef ki...Hey gidi günler heyyy!!! ^^

Can sıkıntısından iştaha gelip anime çizenlerdenim ben , hani elinize gazete geçer ve sanatçı üstüne bıyık çizersin ya yada boş bir kağıt geçer ve imzâ atarsın bende öyle değil işte ya kawaii emoji çizerim yada anime. Hatta insanın kafasını dağıtmaya bire bir resim çizmek.. Şu eline kalemi kağıdı alıp karalama şeklinde de olsa çizerler de özentisiz bir şekilde yinede muhteşem çizmiştir ya acayip kıskanıyorum o insanları...

Bir gün o insanlar gibi olamam ama küçük çaplı da olsa arada çizenlerin yaptıklarını görünce iştaha gelen ben, kendi çapımda karaladığım bir çok hatalı çizimim var.. Gün yüzüne çıkaraym blog da, instagram olsun facebook olsun paylaşmíşımdır eksik kalmasın burası da.. ^^

 İlk chibi bebek denemem ^^

 Sonradan bu resmin üstünde denemeler yaptım ve renklendirdim, son halini sormayın bile ^^ 

 Suratını yamuk da yapsam ifade iyi sanırım... :) 

 İlk karşıdan tüm chibi çizimim. Hala vücut çizemiyorum -_- 

 Parmakların hali ne öyle demeyin o zamanlardan hatırladığım, köşeliydi orjinal resimde de.. Parmak çizmesi ne kadar zor bir şey *_* 

 Bir zamanlar Naruto' ydu ahaha.. Nette görüp denemiştim ama benim ki maymuna benzedi hakaret ettim karaktere :D

Geçtiğimiz yaz sahur vakti beklerken çizmiştim. Saat 12 de başlayıp 3'te bitirdim bunu ^^' Uchiha Sasuke Chibi 

Geçen günlerde canım sıkılınca karaladım One Piece Chopper ..

Animeler renkli çizilince daha güzel oluyorlar bunuda deneme yapmıştım.. Naruto chibi  

İki kafayı hala bir araya getiripte çizemiyorum illaki tek resim olacak. İlk denemem bu karga burunlu erkekle kız ^^ 


"Pinocchio korean drama" izlerken sık rastladım bu resime ve dizinin vermiş olduğu coşkuyla çizmiştim Dal po "Lee Jong Suk" chibi. Ee renklendirmeden de olmazdı hani ^^ 

Acemi işlerimi döktüm ortalığa yavaştan kaçıyım ben ^_^ Profesyonel bir gözle bakmayın lütfen gerçekten en ufak bir bilgim yok teknikle ilgili ^^' Sağlıcakla kalın.....

11 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Yok yaa sayılmam :) kendimce denemeler en azindan icimdeki hevesi dindirmece :)

      Sil
  2. Ben beğendim :D
    Ben de bu 2 senedir çiziyorum :D
    Ama hiç chibi çizmedim^^
    Sasuke çok güzel olmuş amağğğ :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yazida da sen toplarsan bakarim cizimlerine:)
      Normali pek beceremeyince chibiler daha kolay geliyor bana ^^
      Sasuke 3 saatde cizmeme degmis ozaman :D
      Tesekkur ederim elif ^^

      Sil
    2. Belki bir gün ben de yazarım böyle bir post :D Ama cidden sevdim, çok tatlı :D

      Sil
  3. kendine haksızlık etme baya iyisin. ben çöp adam bile çizemem kiii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler kerosum ^^ Sen halâ aklimdasin chibi versiyon icin ama en iyisini cizmek icin moda girmek gerekiyor yoksa cizilmiyor .. Arada resimlerine daliyorum haberin ola ^^

      Sil
  4. oyyy marifetli hatun ne güzel resimler onlar öyle tam senlik :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheh cunku ben cizdim ^^ can sikintisinin bu yonunu seviyorum :)

      Sil
  5. Hiii İnuyasha, Chobits'in Chii'si...
    Bence çok sevimli olmuşlar. Chopper'a bayıldım.
    Şu an blogunu gezerken çok eğleniyorum, amigurumi, onigiri derken her daldan atılmış Cennet dedim. Ben de canım sıkıldıkça farklı uğraşlarla haşir neşir olurum, o an aklıma ne geldiyse artık. Tek bu yönden birkaç ay önce gitmiş amigurumi için iğne ve uygun iplik almıştım, hatta satıcı bayan "ne yapacaksın peluş oyuncağı, atkı yap, hırka yap" diye öğüt vermişti de, "içimden gelmedikçe yapmam ama tavsiye için teşekkürler" diyerek eve gitmiştim. Eve vardığımda ise ayrı bir hayalkırıklığı yaşadım zira annam bunu yapmak için ilk güzel zincir çekmelisin demesi benim o kadarını biliyorum diye inat etmemle taa en başından başlatmıştı işi. Hali ile sıkılıp bırakmıştım. Şu an hâlâ yarımdır yuvarlak biçimli giden bir şey yaptırmaya çalışmıştı bana. Ama senin bu konuda ki azmini sevdim. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can sıkıntısı bazen esince karalarım ama şimdilerde hiç çizemiyorum demekki bırakmamam lazımmış. paslnamış tamda elim alışmaya başlayınca bıraktım.

      Sen satıcıya bakma bazen lüzümsuz iş olarak görüyorlar. ben ilk başlarkende demişlerdi. hatta bana lüzümsuz işler başkanıda diyorlar doğru yoldayım ^^ sıkıiğne biliyorsan yaparsan zor değil. sadece el alışması lazım. :)Tekrar soyleyim Nihan ben ^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma