14 Mayıs 2015 Perşembe

Yapmak İstediklerim -1-

Uzun zamandır yenilik yok ben de değil mi? Siparişlerdi falan filan derken yeni model çıkaramadım ortaya.. Onlar bitsin yoruldum mola verecem dedim bir Konya bir Ankara gezdim... Ee kazanılan üç beş kuruşu değerlendiriyim dedim.. ^^
Ama özledim örmeyi şimdi de.. Üstelik yeni bir şeyler denemek istiyorum.. Neler mi var kafam da hemen sıralayım :) hem bende bu şekil de hasret gidermiş oluyum ve mini bir plan listesi oluşsun..

Ayşe'm  ile bir kıştır Min Ho örelim diyoruz ama benim siparişler , onun sipariş , sınav derken kaldı gitti.. En son hafta sonu örelim dedik ben Ankara'ya geldim. Azimliyiz bu sefer öreceğiz yılmak yok .. Yılan hikayesine döndürdük oda kurtulsun biz de.. Ya çok beklettik diye güzel bir şey çıkar ortaya yada beceremeyip ağzımıza yüzümüze bulaştırırız.. Hadi Ayşe sık ördü eli alıştı ya ben ? Kendimden emin değilim :)



Kore dizisinin birin de amigurumi gelin ve damat maskot olaraktan kullanılmış ve Nabrut yapabilir misin? demişti. Önce denemem lazım dedim.. Nedense kendime bir an güvenemedim. Niye böyle hissettim bilmiyorum. O an ki yoğunluktan gözüm korktu sanırım. Siparişler sonunda yavaş yavaş örüyüm ki tam tarif çıksın diye düşündüm ve ilk sıraya adını yazdırdı bu model. Nabrut unutmuş bile olabilir çünkü bayağı bir uzattım ve örmedim.. :) Alıp almaması önemli değil sonuçta bana da fikir oldu.Gelin damat modeli daha önce hiç örmedim.. Piyasada vardır bir çok model.


Fairy Tail animesinde Happy var ve ben onu çok sevmiştim.. İzlerken bunu kendime yapmalıyım dedim.. Keşke içerisine ses kaydı koyma gibi bir imkanım olsa da onun "aye sir" diyişini kaydedip içine yerleştirsem ^^


One piece, Luffy ve Chopper örmek istiyorum.. Amigurumi dünyasın da luffy yabancılar tarafından çok örülen bir karakter. 


You're Beautiful Kore dizisi benim en sevdiğim dizilerden birisidir.. Hwa Tae Young'un Go Min Am'a verdiğı domuz tavşan peluşundan anahtarlık istiyorum :) Dizi deki veriliş sahnesi ve hazırlanış aşamasın da çok gülmüştüm ve beğenmiştim. 


Farkında mısınız hepsini kendime istiyorum .. ^_^ Başkalarını sevindirdim sıra bana geldi :) Kafam da kendime yapmak istediğim o kadar çok model var ki sıra gelemiyor bir türlü onlara.. Yaz sıcağın da örgü de örülemeyince satışları durdurdum.. Boş durmamak gerek değil mi ? El kadar bişeycik can sıkıntısını gidermek adına kendime örüyüm diyorum .. :)

En kısa zaman da hayata geçirme dileğiylee.... 

5 yorum:

  1. sen ör ben isterim bana kıyamazsın biliyorum :D One Pieceyi ör kocama hediyem olsun hahaha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahahhaha begeneceginden eminim :)

      Sil
  2. minhooooooo diyorum daha bişey demiyorum anacım yaaaa örelim artık yazık minho ya :D :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pazar gunu eve geciyorum ayse aklinda olsun hafta sonu randevulasabiliriz :)

      Sil
  3. Himmm tilki .... Hatirladim onceliklerimi yapiyim bir dahaki donem etkinlik konusu olur tilki :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma