7 Mayıs 2015 Perşembe

Teyze Yeğen Mutfakta

Mutfakta vakit geçirmeyi sevenlerdenim ben de özellikle bir çocukla girmeye bayılırım.. Genellikle sevilen bir iş değildir , hatta çocuk mutfaktan uzak tutulur.. Ortalık fazlaca dağılır ve günün yarısını orada geçirirsin.. Yapması ve mutfakta eğlenmesi bir yana iş bittikten sonra arkaya dönüp o manzara ile karşılaşmak tam bir zulüm...Evet bunu kabul ediyorum ^^



Yeğenim su çiçeği çıkardığın da benim yanıma bıraktılar.. Benekli kuzum benim neyseki şuan eser kalmadı.. :) Canı sıkılmasın hep bilgisayar başında olmasın diye aldım mutfağa mozaik pasta yaptık.. Başın da bekleyip 'dondu mu ne zaman olacak bu' beklemesi ömürlük gibi geldi ona.. Neyse ki kısa zamanda dondu da yedi :)


Yeğenim benim yanımdayken ablamlar tatlı yeme 'söz kesme' merasimine gitmişlerdi.. Bizim orda âdettendir sözün arkasına tatlı yenir. Tatlıya da lokum, bisküvi ve çerez gider kız evine orda yenir. Özel istek yaptım onlara gelirken bana güllü lokum getirin diye .. Lokumu çok sevdiğimden değil maksat internette gördüğüm tarifi denemek :) Dikkatimi çekmişti gül lokumlu kurabiye ve aklımda kalacağına deneyim dedim.. İmmmm nam nam nam ... tadını pek sevdiğim söylenemez olmasada olur kurabiyegillerdendi benim için.. En azından bir daha lokumlu kurabiye yapıyım demem :)

Afiyetle indirdik miğdeye ama benim kurabiyeler pek yenmedi. Kalan hamurdan mantar kurabiyesi şekli vermiştim onlar yendi ^^ Allah'tan sadece 10 tane yapmıştım deneme amaçlı benim gibi denemek isteyen varsa önce bi kaç tane denesin benden tavsiye :)

6 yorum:

  1. itiraf ediyorum ben çocukla mutfağa girmesini sevmeyenlerdenim :) amma amcamın çocukları diyorum yoksam Eloşla kek kurabiye yapmak bulaşık makinesi doldurup boşaltmak paha biçilmez :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anne kiz tadindan yenmez onlarin :) sık olmamak şartı ile ben eğleniyorum kalabalık çocukta olmayacak yoksa zaptedemiyorsun :)

      Sil
  2. MERHABA, TAKİBİNİZDEYİM, BANA DA BEKLERİM
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar.. :) hosgeldiniz tabiki hemen bakiyorum :)

      Sil
  3. oyyyy canım çekti kız şimdi ellerine sağlık bizede yap :) lokumlu kurabiye bencede ehhhh işte

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aybarssiz tadi ayni olurmu bilmem ama :) ben cok begenmedim ya yapmasakta olur :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma