12 Mayıs 2015 Salı

Teyze Yeğen Film Keyfi ^^


Filmi tek başına izlemeyi mi seversiniz yoksa kalabalık ortamda izlemeyi mi tercih edersiniz? Aslına bakarsanız ben kalabalık izlemeyi sevenlerdenim ama genellikle tek başına izlerim. Kuzenlerle toplandığımız da ilk işim 'film izleyelim mi' olur .. En çok fantastik filmleri severim süper kahramanlar , elfler , cadılar, ejderhalar ortada cirit atsın yeter.. Özellikle vampir ve kurt adam varsa ooo tadından yenmez ^_^

Teyzemlerdeyim şuan  ve film saatleri yapıyoruz mağlum tv de bir şey bulmak zor :) Her telden takıldık film konusunda fantastik, aşk , korku\gerilim , aksiyon ... İzlediklerimiz arasında 'evet işte bu' dediğimiz bir filme rastladığımız pek söylenemez.. Halâ arayış içerisindeyiz bir çok fragmanı izledik. Hatta fragman izlerken film nasıl etkiliyse artık kafamı bir çevirdim teyzem uyuyor o_0 Fragmanında uyudu diye filmi  direk olarak eledik :D

İzlediklerimiz ise ;


°Aşkın Çekimi - Upsıde Down

ikiz gezegenler diye tabir edilen ve her birinin de kendi yer çekimine sahip olan iki farklı dünya.Herkes kendi dünyasının yer çekimine bağlıdır. Adam alt dünyadan bir insandır, Eden ise üst dünyadan.. İki dünya arasındaki insanlarla iletişim kurmak yasak ve tehlikelidir. Ancak bu çiftimiz için geçerli değildir ve bir gün yakalanırlar başlarına gelen kazadan sonra Eden hafızasını kaybeder. Adam çocukluk aşkı olan Eden'i bulmak için iki dünya arasında bağlantı sağlayan şirkette işe başlar ve olaylar gelişir...

Film güzeldi beğendim. Özellikle efektler harikaydı . Romantik bir film.

°Saplantı - Finders Keepers

Filmi izlerken chucky'i bol bol andım. Klasik gerilim filmlerindendi bu film. Ortada gezen lilith adında eski bir bebek .. Evin küçük çocuğunun zihnine girip psikolojik travmalar yaratması.. Kimin öldürdüğü ve nasıl olduğu anlaşılmaz ölümler.. Vee her filmde olduğu gibi eve yeni taşınan bir aile ..

°Yedinci Oğul - Seventh Son

Fantastik film sever olaraktan bu film basit geldi bana ehh işte olsada olur cinsindendi... Aşık bir cadının intikam alma çabaları ve şovalye çırağı olan 7. Oğulun gizem dolu aşk öyküsü.. Cadılar ve kanlı ay efsanesi üzerine kurulu bir konuydu..

°Ouija - Ölüm Alfabesi

Korku olmasada gerilim olarak iyiydi.. Ruh çağırma tahtası olarak bilinen oyun "ouija" ile oynayan bir grup gencin başlarına gelenler anlatılıyor. Ölen arkadaşları ile konuşmak isteyen gençlerin çağırdığı ruh arkadaşları değilse? Peki bu ruh musallat olursa ? ..... Konusu olarak sevdim akıcı ve sıkmadan ilerliyordu..

Gerilim filmlerine bakmayalı bayağı olmuştu özlemişim ^^ Eve gitmeden ne kadar izleye bilirsem depolamayı düşünüyorum . Tek başına yatınca geceleri  izlenmiyor ^^ Film önermek isteyen olursa beklerim.. Her türlü filme açığım...
Sağlıcakla kalın....


8 yorum:

  1. PK izle dedim, Ghajini izle dedim dinleme sen cıcık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teyzem o tarz filmleri sevmiyor daha cok gerilim olacak ona aksiuon seviyor :)

      Sil
  2. oyyyy nihan nettin yavrum sen ya ben bunların izlediğin evin önünden geçemem :D :D yokmu aşk filmi komedi filmi onları anlat bana hehheeh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Romantik askin cekimi izle guzeldi ama ozlemisim gerilimi ama iyi geldi bunlar da korkunc degillerdi :)

      Sil
  3. Lilith favorilerimden birisi ㅋㅋㅋ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha bilmem mi :) :) ne dersin örüyüm mü? Hahahaha

      Sil
  4. Aman kalsın ama gözleri olmayan Lilith iyi olur ㅋㅋㅋ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahha işlevselligi kalmaz ki ölür hahahha :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma