11 Mayıs 2015 Pazartesi

Psikopata Bağlattıran "aa" Oyunu


Oyun oynamasını sever misiniz? Ben çok severim.. :) Çocukluktan kalma birşey ve sanırım büyüdükçe azalmayacak gibi. Eskiden Super Mario oyunlarını çok oynardım ve hala arada oynarım , nostalji yapmak iyi geliyor ^^ En son dev canavara gelince manyağa bağlayıp bölüm geçmeye çalışırdık. O bölüm geçilecek ve prenses ne pahasına olursa olsun kurtarılacak :)

Zaman değişip ve teknoloji geliştikce  oyunlar da değişir oldu. Son dönemler de insanları çileden çıkaran oyunlar piyasaya sürüldü kiii bu oyunlar gerçekten bağımlılık yapıyor. En meşhuru ise Candy Crush oluyor, oynamayan yok gibi. Elbetteki oynuyorum ama takıntılı olarak değil. Can sıkıntısından benimki arada bakar kapatırım :)
Bir de Flappy Bird oyunu vardı çoğu kişiden duymuştum adını . Onu hiç oynamadım ama kuzenim dene dediğin de ilk oynamada sinir olup sevmedim ben bunu demiştim.



Canım sıkılınca oyun indiriyim diye bakınırken teyzem bana bir oyun önerdi. Son zamanlarda  kafayı bu oyuna  taktım ve gerçekten deli olmak üzereyim... "Aa" oyunu... Başlar da "aa ne var ki bunda kolaymış " diyorsun ama belli bir süreden sonra level atlamak için cebelleşirken bir bakmıssın ki psikopat olmuşsun.. Gerçekten sinir edip geçeceğim diye hırs ediyorsun ve şuan ben 34. Levele geldim ve halâ geçebilmiş değilim. Oyun meraklısı birisiyseniz hiç tavsiye etmem.. Evet evet kendim oynuyorum ama illet bir oyun. Bu tarz oyunlardan uzak duran ben buna yakalandım.. Tabi sevenleri de var, şayet  seviyorsanız bu tip oyunları sizin için ideal bir oyun.. Kısa zamanda sıkılırım ben oyunlardan. Bu oyundan sıkılmamda yakındır şuan yeni olduğundan eğlenceli geliyor bana, yoksa manyağa bağlayabilirim kendimden tırsıyorum :) En son ekrana bakmaktan gözlerimin fıldır fıldır döndüğünü hissedebiliyordum :)

Sonuç olarak ben ettim siz etmeyin :) aa mağduru biri olarak bildirdim.. Okuduysanız eğer sonuna kadar teşekkür ederim^^ Hoşçakalın...

6 yorum:

  1. ahaahh daha geçtiğimiz haftalarda merak edip indirdim telefonum dondu açmadan sildim. Bizim Sonay da bu oyunda manyağa bağlamış durumda Beyzacığının yanında bile kendinden geçiyo ahahaha :D
    Tez elden sen bu oyunu tabletinden sil anacıymmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Level atladikca sinir olmaya basladim zaten eline bir aldin mi birakmak imkansiz :) manyaga bagladim ^_^

      Sil
  2. Ben oynamıyorum ama arkadaşımın rekoru 120 onu da gecemeyince sinirlendi sildi afhkl

    YanıtlaSil
  3. 48 'e geldim ama yakindir silerim uyuz olmaya basladim :) birakmak imkansiz gelmeye basladi :)

    YanıtlaSil
  4. aaaa bune kız böyle bi zmanladı benim oyun merakım şimdilerde hiçç hevesim yok sende psikopata bağlamadan bırak :D :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orgusuzlugumu onunla giderir oldum ayse eve gidince silerim hic acimadan ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma