26 Mayıs 2015 Salı

Hint Filmlerine Neden Bakamıyorum Ben ?

Hint dizilerine alışamayan tek ben miyim? Japonya'dan tut Kore'den çık geçerken Amerika'ya uğra yabancı dizi\film sektörü olsun hepsine  bakmayı seven biriyim ben...

Az önce Hint filmleri ile ilgili bir yazı okudum ve "ba-yıl-dım" demiş blog sahibimiz üstelik ilk kez izlediği halde.. Danslarına ve konu akışına hayran kalmış.Hint filmlerine sırf bu danslar için bi türlü ısınamadım ben ya. 0_o Halâ da izle izle diye ısrar eden arkadaşlarıma ben galip geliyorum.. Hiç birini izlemedim..O kadar ısrar ettiklerinde vardır bir şey izle diyorum sonrasında uffff!! boşver kalsın diyorum.. İzlemeye başlasam sanki sıkılıp bırakacakmışım gibi geliyor o yüzden de izleyince gerçekten zevk alacağım bir zamanım da izleyim diye erteliyorum..inanır mısınız o zaman bir türlü gelemedi.. ^^'


Kerime en başta ısrar edenlerden ve hatta bir kaç tane öneride bile bulunmuştu. Özellikle bildiğim ve duyduğum kadarıyla Amir Khan filmleri bayağı tutulmakta sanırım.. Kerime'nin önerdiği filmler;
- Dhoom
- Ghajini
- 3 idiost
- P.K. bu filmden bayağı bi bahsetmiş ve bloğunda da post yazmıştı.

P.k. filmini izliycem dedim söz verdim ama filmi bir türlü izleyemedim.. İlk başta indiriyim dedim inmedi netten bakıyım dedim takıldı açılmadı. Vardır bunda da bir hayır değil mi? ^^ İzlememem için hep bir engel oldu sanki doğru zaman değilmiş dedim ve yine erteledim.

Bu Bollywood dünyasına bi giriş edemedim ya ben... -_- Fazla mı ön yargılı davranıyorum ki? Oysa ki güzel müzikleri var arada dinliyorum.. Hatta çok güzel hareketler bunlar döneminde hint skeci yapmışlardı ve beğenmiştim onu :) Soruyorum size doğru zamanı mı bekleyim ? , yoksa aman sıkılırsan kapatırsın moduna mı geçeyim ? :)

Bkm mutfak ve hint skecinden  söz etmişken bu video da bana gelsin ^^ Bir baba hindu ....

şşşttt taka tak tike şşşttt tak tak ^^





10 yorum:

  1. Ben bir sürü filmini izlemiş olduğum halde ısınamayanlardanım :) Bana da o oynamalı sahneler itici geliyo o ney öyle yaşlı başlı adamlar vur patlasın çal oynasına dönüşüyolar bir anda :)) Bir de çok uzunlar. En iyisi 2 bucuk saat, izle izle bitmiyo. Ben o sürede bi kore dizisi bitiriyom sanki asdffd :) Bir de açıkcası aramızda kalsın ama bana çirkin geliyolar -töbestafurullah- :/ Benim öyle güzellik takıntım yoktur ama izlediğim jönler aktistler bari güzel olsun istiyorum ama ne bilim:) Senaryolar güzel ve özgün olduğu için izledim izlediklerimi de. Ama fan olamam :) Velhasıl senle aynı fikirdeyimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 7den 70 e herkes oynuyor desene :) ahahaha korelilerden sonra cirkin gelmis olmasin adamlar ^^ siftah yapmadim ama ilgimi de ceken bi film olmadi pk nin replikleri biliyorum arkadasimdan bir gun izlersem o havaya giripte pk izlerim :) en azindan ona sans veriyim bari :)

      Sil
  2. seni zorlamıyorum artık Niki. PK'de ve Ghajini'de dans falan yok varsa o da 5 dk sararsın biter.
    Melike Uysal Okkalı'nın dediği gibi yaşlı kesimler vur çatlasın çal oynasın hobareyyyy ohh yandannnnn :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat onlara guzel anlasilan :) pk aklimda sadece ilk denemelerim firsat vermedi beklemde halâ :)

      Sil
  3. bende öyle düşünüyodum ki bu kore dizileri içinde geçerliydi :) kore hayranı oldum biliyosun ama hala bile o yapmacık olan roller olsada görmezden geliyorum hint filimleride aynı şekilde bi etki yaptı bende eskiden baktıklarım daha çok danslı müzikliydi ama kerimenin tavsiye ettikleri okadar değil bence arada uçup hayallere dalıyolar o ayrı ama yinede gideri var benden demesi :D vakit kalırsa bak heleki ghajini miydi neydi işte o çok enteresan bi konusu var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İste ben on yargiliyim bi turlu istek olupta bakamadim.. İlgimi cekmiyor acikcasi ama pk ve hadi gihajini acip izlemezsemde kapatirim moduna gecerim ama buda bisey bulamazsam eger olur ancak.. :)

      Sil
  4. Ben de nedense bi türlü Kore dizilerine alışamadım :( Ama P.K ve 3 İdiots izleyin mutlaka! Kesinlikle pişman olmayacaksınız. Ek olarak "Her Çocuk Özeldir" filmini de izleyebilirsiniz. Eeen sevdiklerimdendir :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her cocuk ozeldir filmiyle ilgili bircok video izledim filmini izlemis kadar oldum ... Kore dizilerinde senaryosu ve oyunvulugu iyi olan dizilere denk gelirseniz guzellerdir. Sanirim merak duymakla ilgili bir sey sizde benim tam tersimsiniz mesela :)

      Sil
  5. Aslında hiç hint filmi izlemedim önerebileceğin var mı ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarida yazdigim filmleri cok oneriyorlar ghajini ve pk ozellikle guzelmis ..^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma