18 Mayıs 2015 Pazartesi

Geri Dönüşüm - Kawaii Tavşan Kutu

Eve dönen ben, o kadar yorgunluğa rağmen ilaç gibi gelen abuk subuk işlerime atıverdim kendimi :) Özlemişim ... Bundan sonra yeni işler beni bekler...Bugün çok iş yapamayacaktım bende uzun zamandır aklımda olan hep bir sebepten ertelediğim kutumu yaptım ..

Ee malum biz gurumicilerin ıvırı zıvırı eksik olmaz , şu malzemesi bu malzemesi derken evin için kutu dolar.. Ahh, hele bir de çalışma alanınız yoksa ben gibi her şeyiniz bir yerden çıkar .. Üstüne bir de anneden azar işit "bir sürü döküntün var" diye ... :D

Gelelim nasıl yaptığıma ; Öncelikle reklam yapmak gibi olmasın algida maraş usulü dondurmayı bir güzel yedim ve ıyıce yıkadım. Kapağı güzel oturduğundan kullanışlı bir şey çıkacak ortaya. Bildiğimiz duvarlara graffiti falan yapılan sprey boyalar varya onun ile iyice boyadım.


Daha öncesinde kutuyu boyamış ve süslemeden de bir dönem kullanmıştım.. Aslında üstüne vernik sürülse daha kalıcı olabilirmiş. tırnağımın denk gelen yerlerınde hafif soyulmalar olmuş >_< . Yada şeffaf oje sürseydim aynı etkiyi bırakırmıydı acaba ? 

Keçe ile kalıplarımı hazırladım .. Tavşanları çok sevdiğimden kutuyu da tavşan yaptım.. Ağız kısmını yapıştırmak zorladı slikon kurumadan yapıştırmam gerekti ama ben kutuya gidene kadar o donuyordu.. Kürdanla sür git yapıştır anca oldu .. Hala düşmemesinden ümitliyim tutmuş gibi görünüyordu en son  :)


Bu da bitmiş hali.. Nasıl sevimli "kawaii" olmuş mu? Şimdilik düğmeleri koydum içerisine hepsi tek bir yer de ve kaybolmadan duracaklar artık :) Dekor olarak da çok kullanışlı olduğu için en görünen yere koydum kendisini :)

10 yorum:

  1. oyyyy ne şirin bişey olmuş kız bu tavşan gerçektende maraş usulü dondurma kutualrını kapaklar sağlam :D :D güle güle kullan kaybolmayan düğmeler :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim nerdeyse butun dondurmalari toplayasim var :)

      Sil
  2. boş işler müdürü dönmüş hoşgelmiş :)
    veee bu Kawaii yi ben istiyorum içine minik küpelerimi koymak için :D
    eline sağlık çok şeker olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosbuldum .. Ahahhaa kupe aklima gelmemisti bak :). Tesekkur ederimm ayrica :)

      Sil
  3. Çok tatlı olmuş :) Benim aklıma hiç gelmez ki böyle şeyler :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler.. bende luzumsuz islerde iyiyimdir hihihihi :)

      Sil
  4. Bizim evde küçük çocuk olmadığından bize gelen yeğen adı altındaki veletler bunu oyuncak yaparlar :DD Bir de ben böyle şeylerle uğraşmayı sevmiyorum nerede tamir orada ben hahahah

    Bu arada http://yeter678.blogspot.com.tr/2015/05/ben-kucukken.html mimledim seni :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde de o yegenlerden cok var ama onlar gelince kaldiriyorum :) bu tarz islerde kendimi azcikda oksa derya baykala benzetiyorum ^_^
      En kisa zamanda cevaplayacagim ^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma