28 Mayıs 2015 Perşembe

Eskileri Saklamak...

Çocukken malına pek sahip çıkan biri olmasam da sevdiğim ve kaybetmek istemediğim şeyleri saklardım. Kıyamadım bir kutu içerisinde biriktirdim hepsini.  Halâ annem bir çok döküntümün olduğunu söyler "şunun hatırası var, bunu şu verdi, aaa bu atılırmı hiç ...." diye diye kutuyu doldurmuşum ..

Malumunuz yaz temizliği zamanı.. Temizlik sonrası kendi dolabıma da el atıyım dedim. İçinden çıkmak biraz vakit aldı.. Üstüne birde kutuya daldım.. Ooo neler var içerisin de neler.. Tuttuğum günlükler, evde can sıkıntısından boyadığım peçeteler, şimdiki gençlik yapıyor mu bilmiyorum ama hatıra defteri, abuk subuk fotoğraflar, kuzenlerden gelen mektuplar....

En çok da kaybettiğimi düşündüğüm mektup kağıtlarım ve kartpostallarıma sevindim.. Çok alakasız bir yerden çıkınca sevindirik oldum :) Orta okula giderken koleksiyon yapıp kullanmaya kıyamazdım. Yalnız bir çoğu halâ kayıp elde kalanlar bunlar ;



En güzelllerini bulamamış olmamın burukluğu var içim de sanki seçilmiş gibi bunlar acaba birimi aldı ki? Şüphelenmeden edemedim ^^ Ben mi kıyıp verdim ki? ....Neyse , en eğlendiğim kısım ise hatıra defteri oldu birbirinden ilginç ve klasik maniler, bana sunulan iyi dilekler ....vs. vs. En önemli ayrıntı ise geleneksel hale gelen açılıs yazısı;
"Sevgili Nihan, Bana bu kalbin kadar beyaz ve temiz sayfayı ayırdığın için teşekkür ederim..." hahaha... Heleki bir öğretmenden gelen 'sepet sepet yumurta' mânisi orda koptum.^^

Peki sizlerin de var mı böyle hatıra defteri anılarınız veya yaptığınız koleksiyon eşyalarınız? .... :)


4 yorum:

  1. Annen atmıştır kayıpları dokuntu diye benimde vardı böyle sakladığım dolabim vardi hep kilitlerdim ..asusu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vaayyy teyzem seni buralarda dami gorecektim her zaman beklerim asusum benim :) kadinin gunahini almayim simdi ... Sanmiyorum ama yaa

      Sil
  2. hahhahh nihan ozmandan varmış sende koca gözlü ilgisi kız öyle mektup kağıdı ilk defa gördüm valla.. benimde olmazmı hatıra ve yıllıklar bi kısmını gördünüz zaten hahahh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cocukluktan gelme kiz cizgifilmlerine bakardim ozamanlarda :) diger kismida insallah goruruz :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma