5 Mayıs 2015 Salı

Bekar Evi mi ? Kac Kac (¬‿¬)

Ögrenci ve onların yaşam stilleri herkes tarafından bilinen bir şey amaaaa bekar birinin evi de aynen öyleymiş sağolsun kuzenim sayesinde bunuda öğrendim.. Hafta sonu dayımlar bize gelince arabada yer olmadiğı halde, bi köşeye kendimi de sıkıştırıp bende geldim Ankara'ya..

Teyzemlerin de haberi yoktu sürpriz yaptım onlara .. Gider gitmez evi toplamaya başladık. Bekar evi eşya az dediler ama mutfağı hesaba katmamışlar anlaşılan (─‿‿─) Hani şu reklamlarda dolabı açınca " konuşuyor mu o ? Kapat kapat ..." sahnesi var ya o sahneyi canlı canlı yaşadım..(⌒▽⌒)


En son arabada benim 8 kat in çık yaptık dememle herkes kahkaha patlattı.. Tabi ben şaşkın şaşkın "noluyor?" diyorum.. Meğer 3 kat in çık yapmışız benim bacaklar alışık olmadığından ömürlük gelmiş bana :) Hala spor yapmış gibiyim üzerine basamıyorum .. Neyse ki evi taşıdık yerleştirdik gereksiz konuşan yiyecekleri attık, bir güzel elde yıkadık mutfak malzemelerini .. Anne gelene kadar ne hale gelir o mutfak  pek bilmiyorum açıkcası ^^

Şimdi Ankara'nın tadını çıkarma vakti, ayaklar fırsat verdiğince bol bol alışveriş var.. :) Ses soluk kesildi ben de hala da gezme derdindeyim alış verişe engel değil borazan gibi ses tonum hihihi.. ^^

4 yorum:

  1. ahahahah konuşan yiyecekler :) ama abartmışsınız ya.. 3.5 yıl kaldım bekar evinde amma pis değildi ya..
    keyfini çıkar gezmelerin guzum öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma kerosum abarti degil di inanki siz kızsiniz bu erkek sallamis birde tasinacagim diye :)

      Sil
  2. hahahah nihan 8 katmı çıktın sen kaçak kat var o binada hahahahh gez tabi ya kırk yılda bi atmışın kendini ankaraya borozan sesi kim takar :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah bana özelmis anlasilan en son ciktigimda emekliyordum merdivenlerde :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma