8 Nisan 2015 Çarşamba

sevimli ve kullanışlı dikiş setleri ^^ #1

Günaydın... :)


Hobi alanlarına bir daldınmı çıkamıyorsun işin içinden .. İllaki elin diğer hobi çeşitlerine kayıyor ve hepsini yapmak istiyorsun...Asla bir tanesi kesmiyor seni doyumsuz olmaya başlıyorsun...oooo benim o kadar çok var ki merak ettiğim dalları saymaya başlasam yazı uzar^^' En yakını keçeye merak sarmıştım bir dönem ama bana göre değilmiş dikişi pek beceremedim ^_^" 

Sanırım bu konuda yalnız değilim.. Ben gibi bir çok arkadaşımda farklı işleri keşfediyorlar artık.. Dekoblaj, keçe, kokulu taş, sabun, polyester boyama...vs. 

Geçtiğimiz sene dikiş kutularına merak sarmıştım... Amigurumi de çok fazla dikiş setlerine ihtiyaciniz yok ama kendi çapında malzeme araç gereçleri oluyor tabiki.. Benim bütün malzemeler orda burda gezince "neler yapabilirim acaba?" diye gezindim... O kadar güzel seçenekler vardı ki önümde hepsine vuruldum .. Hepsini deneyip yapası geliyor insanın ama tabiki bir adım öne gidipte yapmışlığım yok.. Bu yazı dikiş dikenleri daha da çok ilgilendirse de ( ve ben dikiş dikmesini bilmem) her evde rahatlıkla kullanılabilecek dikiş setlerini paylaşıcam sizlerle... Belki kendine dikiş seti yapacak biri çıkar fikir olsun... Kumaştan yapılma dikiş setleri üstelik katlanılabilir haldeler.. 

Resimler pinterest den alıntıdır..!!!!  








        Bu baykuşların örgü versiyuonunu deneme çalışmıştım .. Benim ki daha farklı ve daha sevimli oldular kendim yaptım diye demiyorum ^_^ 


                                                                        Bu sevimli makaralara bayıldım :)

10 yorum:

  1. ikinci resme bayıldım istiyorum :)
    maymun iştahlı diyoz biz ona :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artik kumaslatrindan yaparsin kerime kendine makine cimti piyasaya nasil olsa :)

      Sil
  2. yanlız değilsin bacım bendede hiçç dikiş kabiliyeti yok valla. isterdim ama dikiş dikmeyi :) ayy o baykuşların örgü versiyonu nerde acep hihihihih

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmem nerde ki acep :P kendimede yapıcam ondan hihihihi

      Sil
  3. Nihanım payalştıklarını görünce gülümsedim canım niye mi hemen kendimde düşündüm bu dikiş setlerinin asla bu kadar küçük parçalar yetmez ki .. ben 10 metre uzunlukta bir salon ve iki odaya yayılmadan ne dikiş dikebiliyorum nede örgü örebiliyorum .. kısacası ben dağınık olunca özgürüm.. :).. derli toplu çalışabilenler için hoş sevimli modeller..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canan abla bende daginik calisanlardanim aslinda .. Ama bu derli toplu dikis setinlerinide gorunce dayanamadim .. İkinci yazisida yolda diger calismalarida ekliycem :) yasasin daginik calismak :D

      Sil
  4. Kızlısını sevdim aklımda bulunsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyebilirsin kendine onu bende begendim :) bir sawako da ordan cikarmi :p

      Sil
    2. Çıkabilir ama önce bir amigurumimi bitireyim :)

      Sil
    3. İnsallah bitecek gec olsun guc olmasin :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma