15 Nisan 2015 Çarşamba

Nabrut ve Mim - Bir Kitap Olsaydınız...?

Severek takip ettiğim Nabrut ve Biz blog sahibi Nabrut son postunda benide etiketlemiş gerçekten çok sevindim ... Yazılarını o kadar çok seviyorum ki arada anneme de okutuyorum "Güzel yazmış, çok doğru" diyor ... :)

Bir kitap olsaydım adı :

- Lüzumsuz İşler Başkanı olabilirdi..hehe ^_^
Genellikle öyle söylüyorlar farklı ilgi alanlarım var benim tuhaf kaçıyorum onlara ^^Ayrıca 'manga' olmak isterdim..^^ Kendini eğlendirmeyi seven biri olarak çizgi roman olayım ki okuyucuda zevk alsin yoksa çok sıkıcı ve siradan bir hayat yaşıyorum... Renklendirmekte bana düşüyor tabi .. :)

Nasıl bir kitap olurdunuz ?

Ortaya karışık bir dünyam var benim .. Kışları fazlasıyla monoton, sıkıcı ve yalnız , yazları ise fazlasıyla kalabalik, eğlenceli ve tatli bir yorgunluk ile geçen bir hayat.
Büyük bir ihtimal kendi ilgi alanlarıma ağırlık verirdim.. Tam anlamı ile hobi ağırlıklı olurdu...Şıpsevdi bir insanim ama kafaya taktım mi sonuna kadar giderim.. Mesela hep evde oturmaktan kendince uğraşlar bulan biriyim.. Asla boş durmayı sevmem..Konular ise zengin içerikli olurdu.. İnsanlara hem farklı hobileri keşfetmeye teşvik etmek isterdim hemde kendi dünyamla ilgili , ilgi alanlarıma giren  mini yazılar olurdu içerisinde.. Neşeli , öğrenirken eğlendiren bir kitap hiçte fena olmazdı...Aslına bakarsanız paylaşmayı seviyorum bu konuda pek değer görmedim ama ....

Kitap kapağın da ne olurdu ?


Bunun gibi birşey olurdu...




Ön söz :

Nihan'ın garip ilgi alanları dünyasına hoşgeldiniz :) Farklı hobileri keşfetmeye ve stres atmaya var mısınız ? İçerık ise; anime-manga'ya dair herşey ,Kore drama ve Japon drama,filmler vazgeçilmez özellikle fantastik,mutfağı es geçmemek gerek ve amigurumi, keçe, geri dönüşüm, boyama....vs bir çok alanla ilgili bilgiler ve yapılışlar...

Buna benzer bi yazı olurdu heralde .. Daha aklıma gelmeyen bir çok tuhaf işler..
Dergi oldum sanki ben ... (-_-")

Kime ithaf olurdunuz?

Genel içerikten de anlaşıldığı üzre hobi severlere ithaf olurdum... Hep birlikte işler yapıp ortak nokta bulduğum da çok seviniyorum çünkü...

Arka kapakta ne olurdu?

hiiimmmmm....

Gerçekten çok düşündürdü ama hiç bir şey bulamadım belki;

Emeğe Saygı!!! Yazardı büyük bir ihtimal

 Manga ve hobi dünyası bir arada eğlenceli olurdu şöyle bi düşününce hoşuma gitti .. Anlatsam roman olur yada kitaplık bir malzeme yok bende.. Ama şöyle bi bakınca konu başlığına, "bir kitap olsaydınız" şeklinde düşününce kendimi aklıma gelen ilk şey benim yapmayı sevdiğim işler oldu .. Madem ben kitap oluyorum benim bütün dünyamı kapsayan işler olmalı dedim..
Blog hayatina acemi biri olarak az kişi tanıyorum şuan gerçekten üzüldüm kendi adıma .. Bende ozaman bu konuya severek takip ettiğim ve yazılarını beğendiğim kişileri davet ediyorum..

Sawako Kuronuma
Hayaliland
Bir Fanboyun Günlüğü
Pembe Masallar Atölyesi

14 yorum:

  1. vayyy sevdim bunu Nihan :) sen kitap ol okurum ben seni baş köşe kitabı yaparım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkese hitap ettigim soylenemez ama sana farkli hobileri ogretmek guzel olurdu kiz senin icin elbise kaliplarida koyardimm icerime hahahha:)

      Sil
  2. Nihan çevir çevir oku oldun kız :) ama en çokta dergi oldum galiba ya bayıldım hahhhaha dergilerde güzel okunur heleki hobi dergileri :D :D kitaplığımız baş köşesine koydum seni hehehehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahhaha senin kitapliğinda olacagima eminim ayse :) ozguven patlamasi yasadim :)

      Sil
  3. Çok güzel bir mim olmuş ^_^ Mimlediğin için teşekkürler en yakın zamanda yazacağım ^_^

    YanıtlaSil
  4. öncelikle annene hürmetlerimi ilet :*
    sonrasında bu güzel yazı için çok teşekkür ederim seni yazdıklarından yola çıkarak düşündüm de cidden şahane karıştırmalık sonra biriktirip koleksiyon yapmalık bir dergi olurdun.
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten mi? ^^Tesekkur ederim guzel yorumun icin.. :) dusundurucu ve hayal dunyasinin kapilarini acan bir mimdi mim icin ayrica tesekkurler :)

      Sil
  5. Detaylı baktım da zor mimmiş biraz üzerinde düşünüp en yakın zamanda cevaplayacağım :) teşekkürler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benide biraz zorladi bu konuda nabrut u tebrik etmek gerek :) beklemedeyim ne yazacagini merak ediyorum ^^

      Sil
  6. bende yeni ve acemiyim. ve aynı durumdayız. ahşap boyarken şişe de boyamak istiyorum . maymun iştahlı gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hobi ile ilgilenenlerde hep var malesef :) ama memnunuz biz ... Maymun istahlilar grubuna hosgeldizin :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma