6 Nisan 2015 Pazartesi

Koizora - Sky Of Love


Bazen vakit geçirmelik kısa bir şeyler izlemek istersin ya ben o dönemlerde kendimi japon dizilerine atıyorum.. Dün de öyle bir anımda Koizora dizisini açtım.. 6 bölümlük kısa bir şey çabuk biter dedim.. Çok fazla dizi hakkında bilgi edinmeden direk açtım izledim.. Bir yerde okumuştum ; önce mini bir hikaye olarak internette bir çok okuyucuya ulaşmış , ardından mangası yapılmış oda çok tutunca filmini çekmişler .. .Kore Delisi sayfasından filminin sıkıcı olduğunu okuyunca direk dizisini açtım..

Konusu :

Her klasik japon kızı gibi Mika da lisede aşık olmak istemektedir. Ama ilk öpücüğünü okulda aklına gelebilecek son insan olanHiro'dan alır. Beyaza boyanmış saçlarıyla asi bir görünüş çizen Hiro zamanla Mika'nın kalbini kazanır ama... (Romantik-dram) ( Kore Delisi sayfasından alıntıdır..!! ) 

Amasını izleyin görün demiş arkadaşımız , izledım ve gördüm ^_^
Amaaa..... !! Drama dizileri/filmleri izlemeyen biri olarak içim dışıma çıktı resmen.. Drama dizilerini bu sebepten çok fazla tercih etmiyorum.. Dizi kötü müydü ? Kesinlikle HAYIRR..!! İzlediğime pişman olmadım... Çok duygusal bir anıma geldiği için fazla etkilendim sanırım.. Hiro'nun kanser olduğunu öğrenip Mika'dan uzaklasması duygusal anlardandı... En can alıcı sahne final sahnesi ve Hiro'nun ölümü.. :( Yalnız son sahnedeki kız çocuğu kimden di onu çözemedim :S Dizi bittikten sonra empati yapmaya başlıyorsun..  Ve ben bu diziyi kısa diye gece iki bölüm açtım sabahın bir köründe de kaldığım yerden devam ettim.. Düşünün artık güne hangi ruh halinde başladığımı . (+_+')

 ahhh hiro ahh...!!



Drama severler için gerçekten ideal bir dizi ... Dizi boyunca Kerime'yi andım durdum.. ^^ konusal olarak güzeldi sıkmadan izlettiriyor kendini. Klişe sahneleri olmadan olmazdı demi ^^Acaba bunun kore versiyonu var mı? Genellikle dizileri aynı konular oluyor .. Japonlar senaryo işini çözmüşler ..
İzlemek isteyen olursa buyrun :  Koizora -Sky of love
Azcık kendime geliyim ben aşırı yükleme yaptım duygusallık anlamında bünyeye ters gelmesin ^__^ 
Örgü terapime başlayım stres atıyım.. :) 



4 yorum:

  1. akşam bizimkiler papucumun sörvayvörüne daldıklarında eğer uyumazsam izlicim bunu bebiğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala son final bolume bakmadim aksam artik mendillerle izleyim hazirlikli oluyum :)

      Sil
  2. hahahah bi komedi lazım bunun arkasına toparlanman için yoksa durum vahim bukadar duygusallık fena yani :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kisa komedi pk izliycem aksam arkasina bakalim komediymisya :) kafa dqgitsin

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma