12 Nisan 2015 Pazar

Kime çektim ki ben ^^



En sık rastladığım kelimelerden birisi "kime çekmiş ki bu kız?" cümlesidir.. Çevremdeki insanlara bakarak azcık farklı ilgi alanlarım var ve biraz.. tamam tamam fazlasıyla tuhaf kaçabiliyorum onlara ^^'
Amigurumiyi ilk keşfettiğim de, herşey bir iddia ile başladı.. Kuzenimin minik bir eşek görüp "bunu yapamazsın ki?" demesi , "benim de fazla konuştun sen !" diyip elime ipi tığı alıp başlamamla olaylar gelişti.. Akşama elinde eşek, şaşkın gözler ,"kızım sen manyaksın" sözleri... Ahh.. Çok güzel bir histir o hihihihi ^_<

O gün bugündür Amigurumi ile kanka olduk..Japon sanatı olduğunu çok sonradan öğrendim.. Bu japon sanatları gerçekten beni kendine çekiyor garip bir şekilde... Gelelim ben kime çekmişim sorusuna..

Benim annem "annem diye demiyorum" çok mağrifetli bir hatundur.. On parmağında on mağfiret derler ya işte öyle.. Annem ; meslek lisesine gittiği için dikiş bilir (pantolon paçasından elbise yapmış biri, 80'ler dönemi malum paçalarda kumaşı bol bulmuşlar ^^) , nefis yemekler ,pastalar yapar her anne gibi , tığ işi dantel, etamin işleme, şiş örgüsü bunları bize öğreten yegâne insan.. Zor modelleri bile anneme çıkarsın diye getirirlerdi..

Halam var benim ,kendisini Derya Baykal'a benzetirim.. Geri dönüşüm olsun, örgü olsun bulur yapar.. Bazen anlamsız modellerle karşımıza çıksada -_- işte bu sebepten benzetiyorum kendisini :) Bir diğer halam kendisinin bana çektiğini söyler.Bulur buluşturur örer süsler 'kimin halasıyım ben' der :) Teyze de anne yarısıdır derler . Yemek, pasta, dantel..vs onun elinden de gelir..Rahmetli babaannem yaşlı olmasına rağmen patik yapmayi çok severdi.. Gözleri görseydi daha uzunca bir süre örerdi.. Oyuncak yaparken benimle çok zıtlaşırdı "ipleri oyuncak etti şu kız" diye..Nur içinde yatsınn... ^_^

Anneannem küçükken ipleri elimize verir küçük paspas modeli ördürürdü...Bozuk para ve değnekten bebekler yapardı..Şiş örgüsünü tam bilmem ama bi ters bi düz ve zincir diye tabir edilen düz örgüyü asıl ondan örendik biz..Benim örgü iştahıma dayanamayan anneannem çıkardı yarım kalan patiğini örmeye başladı dün.. O yaşlı haline aldırmadan birde model çıkardı kendince .. Uzaktan izlediğimde hummalı bir çalıma içerisindeydi... Acaba yaşlanınca bizde öyle olacak mıyız ki?

Kime çektiğimi buldum ben ^^ Hepsinin karışımıyım sanırım, Voltran'ı oluşturuyorum...Abuk subuk işlere olan ilgim ise kısa devre yapmamdan kaynaklı olabilir ^^ Bizlerde torunlarımıza oyuncak yapımını miras bırakacağız bu gidişle  .. Sıkılmadan okuyanlara selam olsun ^^

10 yorum:

  1. hahah Nihan ilahi :) hepsinden bir parça almışsın amaaaa almadığın şey var Kore dizilerine olan ilgin :D o da babandan olsun hehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahhaahhaa tv yayinlarsa bakar tarihi izler ama .. Kisa devre sonucu ortaya cikan ilgiler onlar . hersey duslerimin prensesini trtnin yayinlamasiyla basladi trtnin sucu :)

      Sil
    2. hepsinin karışımdan bir tane nihal hahaaaaa

      Sil
    3. hahahha evet ama ben onları geçtim sanırım önden gidiyorum şerife ablam :)

      Sil
  2. hahaha evet ya hepsinden bişeyler alırken kısa devre olmuş heheh iyide olmuş kız farklı şeylerle gel bize alıştık biz böylesine :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha neler var size anlatmadığım ilgi alanı , garip karşılamayın diye teker teker geliyorum :)

      Sil
  3. Biz farklıyız şekerim... yetenekliyiz,becerikliyiz, iyiyiz, güzeliz sayayımmı daha... eee şimdi bu kadar özelliği farklı insanlardan aldıysak kime çektiğimizi de bulmak zor:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamane gençliği oluyoruz o zaman evrim geçirmiş halleriz .. üstüne daha da fazla katalım eskileri geçmek gerek :)

      Sil
  4. Canım ne güzel yazmışsın böyle tebrik ederim seni. Bence devam et yazmaya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten mi? yazma konusunda kendimi çok eksik görüyorum aslında ^^' teşekkür ederim Ayçın abla :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma