30 Nisan 2015 Perşembe

Kıskançlık Başa Bela (¬‿¬ )

Kitty'lerin Türkiye de bu kadar çok sevildiğini hiç bilmiyordum.. Tamam burda da bir çok ürün de var ama genel olarak çocuk eşyalarında. Oyuncak olarak büyükler tarafından da ilgi görmesi şaşırttı beni.. Öyle ki kendimi onları örmeyi düşünmekten alı koyamaz oldum.. 

Son etkinlikteki arı kitty herkes tarafından sevilince açıkcası tarif bana ait değil diye kıskandım, itiraf ediyorum ...(⇀‸↼‶)  Bu konu da hırs ettim kitty sektörüne atıyorum kendimi.. Bir kaç resim araştırması edeyim derken "şunu da yapıyım , bunu da ekle"  ipin ucu kaçtı bende.. Kaç tane resim eklediğimi bile fark etmemişim. 

Bundan sonra benden bol bol kitty örnekleri görürseniz şaşırmayın.. Neyim eksik onlardan modundayım ve kıskançlık had safhada..(⌒▽⌒) Neden kendi oyuncaklarımı yapmayı tercih ettiğimi bir kez daha anladım.. "Hazır tarif işlerinden uzak, kendi modellerin ile yola devam" sloganı ile örmeye ve üretmeye devam Nihan. Fighting!! ..Çok bencil ve kıskanç gördüm kendimi (¬‿¬ ) 
Sağlıcakla kalın.... 


2 yorum:

  1. hahah nihan yap tabi ya kitty dünyası seni bekler :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekler Aysem yapicam hadi bakalim kollari sivadim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma