28 Nisan 2015 Salı

Arı Hello Kitty

Merhabalar;
Facebook  sayfam da düzenlediğim etkinlik baya bi ilgi gördü... Yeni yeni kişiler tanıdım.. Yardımlaşarak soru cevap şeklinde örülen bi etkinlik oldu.. Aslında seviyorum bu tarz işleri ama çekiniyorum bazen.. Çünkü öreceğim diyip örmeyenler oluyor veya tarifi alıp gidiyor örmüyor.. Neyse kalan sağlar bizimdir misali hep birlikte örülmek üzere başlandı etkinliğe .. Yeni başlayanlar olduğu için elden geldiğince yardımcı olmaya çalıştım.. 

Daha önce kendi tarifimi etkinlik yaptığımı anlatmıştım... Bu kez japon bir tarif olan hello kitty idi modelimiz. Gerçekten şirin oldu bitirince ben bile çok sevdim dekorluk bir çalışma gibi durdu.. :) Biz benim kitty'nin yerini yaptık bile :)


Katılan herkesin ellerine sağlık diyorum emek verip benimle birlikte ördükleri için.. Başka bir etkinlikte görüşmek üzere.. Kendi tariflerim dışında hoşuma giden "free" tarifler olduğu sürece bu tarz etkinlikler devam edeceğim ara ara :) Bayağıda istek aldım bu konuda. Bu kadar istekli kişiler varken neden olmasın :D


Not : İlk kez Amigurumi örenler olduğu için resimlere o açıdan bakarsanız sevinirim..!!


Benim yaptığım çalışma :




Ayşe'nin yaptığı çalışma El Emeği Oyun Dostlar . :





Şeker Şerife ablamdan çalışma : Ayrıca yanına benim için koyduğu gül inceliği içinde teşekkür ediyorum..







Dilara Alper' den gelen çalışma :





Mürvet Mutlu'dan gelen çalışma :




Canan'nın yeğeni Şeyma Memiş'den gelen çalışma :




Özlem H. Seyhan İnci'den gelen çalışma






Hediye Celikörs'den gelen çalışma 


Mine Karakaya'dan geken çalışma





Ezo Esra Turan'dan gelen çalışma





Meryem' den gelen çalışma Meryem Ruşen 


Belgin'den gelen çalışma kıyafetlerini ayrı yapacaktı :) Belgin E. Taş 


Özlem Topal'dan gelen çalışma 


Mum ışığı' ndan gelen çalışma :





Cenk Sibel'den gelen çalışma:




Mesut Şengül Kılıç'dan gelen çalışma :





Lale Çağlar'dan gelen çalışma ; Amigurumi Aşığı





Glgn Argüz Tat'dan gelen çalışma ;





Betül Ekici Kuş'dan gelen çalışma ;






Nefise Akcan Sarı'dan gelen çalışma : 



Seher İlter'drn gelen çalışma; 


Etkinliğin sonu gelmeye başladı sonradan gelen oyuncaklar konuya dahil edilecektir..!! 

10 yorum:

  1. teşekkürler ediyorum.Lale çağlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim, ellerinize sağlık bu arada bloğunuzu ismniz yanına ekliyorum hemen :)

      Sil
  2. Cenk sibel ve seninkisini beğendim :) harikalar !

    YanıtlaSil
  3. Hem kendi adima hem onun adina tesekkur ediyim sawakocugum :) :)

    YanıtlaSil
  4. Hepsi çok güzeller. Tıg işlerini sevseydim mutlaka denerdim.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederiz .. :) kimisine göre uğraştırıcı gelebiliyor ^^

      Sil
  5. oyy gelmiş hello kityler :) o baştaki benim diyymiiii :D
    herkesin eline sağlık iyi iş çıkardılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeetttt :) tesekkur ederiz cumleten :)

      Sil
  6. oyy maşallah ne çok arı hello kity olmuş böyle herkesin ellerine sağlık :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma