10 Nisan 2015 Cuma

Arı Hello Kitty Etkinliğim ^_^



Merhaba amigurumi severler :)

Amigurumi severler dedim çünkü bu konu daha çok amigurumi severleri ilgilendiren bir konu.. Nedeni ise facebook sayfam da düzenlediğim etkinlik "Amigurumi Cenneti"  Hep kendi yaptıklarımı eklemek olmuyor değil mi^_^ Hep beraber yapılan işleri seviyorum.. Sohbet ortamı oluşuyor bir çok kişiyle tanışıyorsun.. Daha önce Fare Niki adlı çalışmam ile etkinlik düzenlemiştim.. Kendi tarifim di bu seferde uzun zamandır örmek isteğim şemali tarif olan  hello kitty 'i öreceğiz .. Akşam kızlarla modeli seçtik Ayşe de arı kitty 'i beğenince ona karar verdik..

Şemalı tariflerle oynamayı benim  kadar seven varmı dır bilmem ama kendi adıma söyleyeyim çok seviyorum onları çevirmeyi.. Ne kadar Japon Amigurumi kitabi varsa kaydettim.. Geniş arşive sahibim o konuda.. İngilizce, Rusça yada İspanyol tariflerden daha çok seviyorum onları çevirmeyi.. Model olarak basit kalsalar da kendilerince albenileri var ..

Hello Kitty'i kim sevmez ki? :) Japonların Hello Kitty dergisini burada bulsam direk alırdım ama malesef o tarz dergiler Türkiye de pek satılmıyorlar.. Dergini içinde neler var bir bilseniz ... Sanrio karakterinin hepsini bulmak mümkün..Boş vakitlerimde bir kaçını çevirmiştim ilerde örerim diye ..Şimdiye kısmetmiş etkinlik vesile olacak gibi , baya bi katılan olacağa benziyor.. Hayırlısı dedik ve etkinliği başlattık ... Katılmak isteyen varsa facebook sayfama beklerim....

Etkinlik linki buarada Tık Tıkkk ..!!!

4 yorum:

  1. sen örüp bana göndercen ya hiç zahmet etmiyorum :D
    şaka bi yana keyifli etkinlik olur umarım kuzum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yollarım tabikisi :) sağol keroşum inşallah :)

      Sil
  2. ene eğlenceli etkinlik oluyo bu sevimli kity :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. he yaa işallah herkes orer tarif alıp kaçan olmzda güel urunlerle karsılasırız.. :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma