14 Nisan 2015 Salı

Amigurumi - Rilakkuma



Rilakkuma ile merhaba :)

Yeni bir hafta sonu etkinliği yaptık biz Ayşe ile , etkinliğimiz minik işler olsa da meşurdur #çatlakkızlarörüyor adı altında .. Uzun zamandır Kerime bize pek katılamasa da olsun yapılış aşamasın da hep bizimle ve onun onayından sonra sunumu yapıyoruz.. Ön elemeden geçiyor yanii :)

Ayşe  K-pop chibi karakterler deryasına kendini fazlasıyla kaptırdı bu aralar. Gelen siparişleri hep o yönde^^ Benim favori karakterim "exo'dan Chanyeol" oldu.. Kendisini isimsel olarak bilsek de Ayşe o bebeği yaparken yakından tanıştık.. Çok tatlı oldu gerçekten görmek ister misiniz ? Chibi Exo Chanyeol  ^_^ 
Eee kore fanları bebek yaptırmaya Ayşe'ye giderken birde istekte bulunuyorlardı "Rilakkuma".. Japon yapımı olsa da Kore de meşhur bir karaktermiş ve bu konu da çok istek almıştı. Ayşe denemeyi kafasına koyunca beraber örelim dedim ve etkinlik olsun dedik. Japonlar boş durmamış Rilakkuma'nın da dergisini yapmışlar.. Eee şemalı tarif olur da ben de olmaz mı? ^^ Tarifi bir güzel çevirdim.. Her ne kadar ben ipimi kalın bulup üstüne konduramasam da bitince güzel oldu :) Deneme olduğu için de fazla üstünde uğraşmadık açıkcası.. İşte benim yaptığım Rilakkuma :)
Ayşe'nin Rilakkuma Çalışması için Tık tık...





Peki Rilakkuma Kimdir ?

Kendisi Japon San-X şirketinin  maskotlarındandır.. Sanrio şirketinin Hello Kitty ve benzeri karakterleri gibi, San- X şirketininde Rilakkuma ve arkadaşları şeklinde sevimli diye tabir edilen karakterleri vardır. Bir çok üründe bu karakterleri kullanarak farklı bir akım yaratmışlar, aklınıza gelebilecek her türlü üründe bu karakterleri bulmak mümkündür.. Rilakkuma'mız yanlız da değil Korilakkuma ve Kiiroitori adında arkadaşları da var.. Ayrılmaz üçlü olarak her yerde karşınıza çıkarlar:) Bu sebeple bu karakterleri bize benzetiyorum ben ^_^ Ayşe , Kerime, Ben ...
Rilakkuma: kahverengi ayıcık







Korilakkuma: beyaz ayıcık




Kiiroitori : sarı kuş









Kızlar bu spor da size gelsin .. Benim Rilakkumama sporcu rilakkuma demiştiniz ya alın sizi de kendime benzettim hahahahahhaha :) hoop bir ikiii , hoopp bir ikiiii .....



4 yorum:

  1. hoppp hana - tull -set :D :D çok seker oldu kızlar katılmamaya üzüleyimmi bilemedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üzülme keroşum senin için bir daha yaparız :) bu sene geçti artık seneye dön aramıza :)

      Sil
  2. Ayyyy sonundaki hareketlere bayıldım bir iki üç haydi spora :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahahhaha görür görmez bunu paylaşmazsam olmaz dedim.. o kadar dalga geçtiniz rilakkuma pozumla bak gifini buldum :D :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma