20 Nisan 2015 Pazartesi

Amigurumi kolik oldum ben 0_0


Son zamanlar da siparislerimin ardı arkası kesilmedi.. Aslında şikayetçi değildim bu durum da hep aynı okyuncağı örmekten bir ara bayağı sıkılmıştım.. Bedensel yorgunluğumu saymıyorum bile ... İlk defa toplu sipariş aldim toplu derken 3'den fazla oyuncak. :D Keyfi oyuncak yapip satiyormuşum meğer ben azıcık sıkı çalismaya gelemedim :) O oyuncaklar gozumde o kadar buyudu ki ama ben verdiğim zamandan bir iki gun kaysadırsam da  yetistirip verdim söz sözdür degil mi? .

Yalnız işin en dramatik tarafı ilk kargom hala ptt binasında beklemede onunla ilgili yaziyi burada. anlatmıştım ... Yakındır elime geçer mağdur olma yolunda ilerliyorlardı ve mağdur oldular... Ben yerlerini yaptım bile onların :) Kıyılır mı hiç o canım emeklere...( kendim diye demiyorum )



Bu youncaklardan sonra biri toplu olmak üzere iki siparişim daha vardı ve onlarda bittiler alıcıya ulaşdılar ... Çok olumlu yorumlar almak, geri gelen kargolardan sonra ilaç gibi geldi bana..

Elde son bir siparişim olan yeniçeri askerim var onuda bitirdikten sonra yeni işlere el atacağım bi kaç yeni oyuncak ve kafada ki fikirleri hayata geçirmek gerek...
Bu yazıyı niye yazdım ben de bilmiyorum gecenin 3'ü ve beni uyku tutmadı o_0 Şuan Konya'dayım bir haftalık mola verdim sanırım fazlasıyla bağlanmışım  kafamın içinde bunlar dönüp duruyor en iyisi buraya yazıyım da rahatlayım dedim :) Ohh.. Şimdi yatabilirim :)


9 yorum:

  1. iyi ki yazdın guzummm :D rahatlamana sevindim. konya da bol bol gez dinlen öptüm .*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keros kolik olmusum kiz iplikler ucusuyor havada :D

      Sil
  2. Bence kargoyu almayan almadığına yansın illaki o oyuncakları kucağına alacak minik eller bulunur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öznur abla zaten belliydi onda bir soru?n olacagi alacagim dedi diye yolladim almamis ...:)

      Sil
  3. Meraba abla :) sanırım ben de bu amigurumi işine bulaştım :)) ben biraz tilki meraklısıyım da eğer istersen şu yeni projelerinin içine tilki yapmayı da eklermisin <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldin aramiza ve gecmis olsun :) iyi bir hastaliktir :D tilki ilginc geldi neden olmasin yapabilirim oyle bisey :)

      Sil
    2. hoşbuldum :D Okuldan zaman buldukça kendime yapmayı düşünüyorum :) Çantama asıcam kkk :D

      Sil
  4. ooo iç dökme yazısı olmuş :) beğeneilmek mutluluk veriyo demi :D yenilikler seni bekler azcık gez keyif yap :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azicik oyle oldu Aysem oremeyince aklim orda kaldi :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma