17 Mart 2015 Salı

Yeniden Şeker kız Candy



 Merhabalar ;
Son zamanlarda Candy çalışmalarımın ardı arkası kesilmiyor. İlk yaptıgım  Candy  ısrarla gösterilip isteniyor , gel gör ki ben onu yapalı uzun bir zaman oldu.  Kollorı sıvadım yeni Candy çalışmasına ama aksilikler de peşimi bırakmadı . İkinci deneme de burada anlattığım gibi tarifi yazmamanın cefasını çektim. -_- Yeniden kalıp olusturdum ama olmayan - uyuşmayan kısımlar vardı. "Eksi" olan  yanlarını kağıda not dip yeniden kalıp çıkarmak için hazırlandım.

- Daha çıtı pıtı Candy
- Farklı ağız yapısı
- Daha küçük göz
- Ve orantılar

Bir önceki Candy azcık göbekli olmuştu. Spora verdik kendisini hızlı tempolarla çıtı pıtı hale getirmeye çalıştım. Bütün önerileri dikkatte aldım. Çıkan sonuç işte burada ;









Sizce bu sefer tutturmuş muyum?
Fikir veren arkadaşlar Sawako  , Canan abla Ayşe  , Kerime  teşekkür ederim bu konuda yardımlarınız için . Şimdi değerlendirin bir de olmuş mu ? Olmamış mı ? Her türlü eleştiriye açığım yine , yeniden  ^_^ Önerilerinizi beklemedeyim...


20 yorum:

  1. Kesinlikle daha şeker bir kız olmuş! Çok sevdim ben ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten mi? Yaptim ozaman bu sefer :) farkli agiz yapisi demistin ya denedim ifade duzgun olmadi yine kece ile yaptim ama etrafina siyah ip yapmadim :)

      Sil
  2. olmazmı süperr oldu gözler gerçekten bakıyomuş gibi zaten kol ve elbise duruşunu ayrı bi beğenmiştim :) yeni çalışmalara başla artık :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalniz yukari bakiyormus gibi oldu bakisi yakalamak lazim :) cok calismam gerek cok aysem biliyorsun :)

      Sil
  3. pek şeker olmuş bu kız nihan ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol sevilim tutturduk ucuncude :)

      Sil
  4. çok şeker bir kız olmu bu eline sağlık...

    YanıtlaSil
  5. bu ikinci yorumum:)) çok şeker olmuş ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim serife ablam :) her zman her yerde tam destek ^_-

      Sil
  6. Bayıldım ya çok şeker olmuş :):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim .. Olumlu yorumlar sevindirdi :)

      Sil
  7. tutmuş tutmuş :) eline sağlık :))

    YanıtlaSil
  8. Ayy cananim ne cektim bunu yapana kadar bir bilsen . tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil
  9. evde olmamdan dolayı yorum gecikti. harika ötesi oldu Nihanım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorun degil kerosum onden aldim yorumunu nasil olsa :)

      Sil
  10. Güzel olmazmııııııı şeker olmazmı aynı senin kadar şeker bir kız olmuş.. MAŞALLAHH onu işleyen ellere ve güzel yüreğine canım.. gözlerindeki ve ağzındaki ifade cidden çok güzel bence.. hatta diyorum ki o gözlerini nasıl yaptın.. önce kağıda çizdin kestin yüzüne oranladın ve sonra bunu keçeyemi döktün.. ben genelde büyük bebeklerimde öyle yapıyorum.. senin bebişin ifadesi ve yer oranı tam olmuş .. eline sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canan ablacim gozleri ever dedigin gibi once kagida cizip sonra keceye kalip olarak kullaniyorum .. Yuz orantisi icinde resim cizer gibi iplikle oranti ayarliyorum instagramda ve face sayfamda var bakabilirsin :)

      Sil
  11. süper olmuş, ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma