24 Mart 2015 Salı

Wan Crochet - Süs Köpeği


Merhabalar ,

Uzunca bir zamandır yeni bir çalışma yapamıyorum. Siparişler hep eski yaptıklarımdan olunca kendimi tekrarlıyorum gibi geliyor. Neyse ki bunlar son siparişler ara vermek istiyorum satış yapmaya. Arka arkaya sık örünce biraz sıkıldım sanki.. Kafamın içinde başka projeler var onlara yer vermek istiyorum..

Esas konuma dönüyüm ben :) Bu köpeği daha önce  Ayşe ile berabek yapmistik yeniden sipariş alınca tekrardan yapıldı . İlk yaptığım burada  :) Taylandlı bir kız var Wan Crochet adin da gerçek adını bilmiyoruz^^ , hep bu tarz köpekler yapıyor. Bizde Ayşe ile dayanamayıp denemeye karar vermiştik. Kız aslında tüylendirme yapıyor köpeklerde ve farklı bir görünüme sahip oluyor. Kızdan örnekler ;


Çok şekerler değil mi? :) Tüylendirme için bize bi aparat gösterdi onunla yapıyormuş . Tarakla taramayı bile denedik ama malesef olmadi bizimkisi. Hatta diğer ipler kalin geldiğinden lif örülen iplik ile yaptık. Aparat ta bu ,
(Evcil hayvanları taramak için kullanılan aparatlara benziyor )




Biz Ayşe ile her ne kadar tüylendirme yapamasak da eğer sizler de denemek isterseniz belki tüylendirmeyi becerebilirsiniz :) Tüylendirmeyi başarabilen olursa bizi de haberdar eder mi ? ^^ 

NOT: Kesinlikle oyuncak olarak kullanılamaz !! Tüyler bir birine giriyor. Bu çalışma el kadar olduğundan biblo olarak kullanılmaya uygundur... O sebeple de ismini 'Süs köpeği' koyduk.. ^^

6 yorum:

  1. çok güzel eline sağlık canikom.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim benim sanada yaptirmak lazim bundan elanin odasina ^__^

      Sil
    2. ben uğraşamam ve Elanın odası dolu :D ama sen örürsen o ayrı haha :D

      Sil
    3. Hahahahhq yaparim tabiki teyzesi degilmiyim :)

      Sil
  2. hahahhaa ahh ahhh ne uğraşmıştık demi tütlenirmi tüylenmezmi diye :) olsun bizimkide uzun tüylü oldu orjinali kadar harika olmasa :D :D ellerine sağlık tekrardan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma ayse aparatin resmini alirken baya bi nostalji yasadim yazismalarda ^_^ ilk calismamizdi o yeri ayri :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma