30 Mart 2015 Pazartesi

Ramen (noodle) keyfi ^^


Merhabalar  :) 

Kore dizisi yada anime izleyip ramen yemeyen yoktur sanırım.. Ramen ile ben animlerde tanıştım..Özellikle Naruto sağolsun 7\24 yiyip bıkmayan bir tipti:) Animelerde bile o kadar çok ballandırarak anlatılıyor ki tadını merak etmeden duramuyorsun..Kore dizilerin de çiğ yiyene bile rastlamak mümkün.. Orjinal rameni yiyebilir miyiz ki? Kendi adıma konuşuyum hayır!!! :) Hazır paket iyidir benim için...

İlk hazır paket ramen yiyişimde onun ramen (noodle) olduğunu bilmeden yedim ben ^_^ Halam İsveç'ten getirmişti.  Kışın kore dizisi izlerken anladım yediğimin ne olduğunu (^_^') Türkiye de yok sanıyordum meğer varmış da benim haberim yokmuş..Burada yok diye  direk telefona sarılıp istedim halamdan ,halamın getirdikleri bitince abimden istedim sağolsunlar bir sürü getirmişler.. Yediklerim bunlardı ,






Hazır paket makarna yediğimi duyan bir diğer halam Kanada da yaşıyor , bizim orda bir sürü çeşit var diyip sağolsun kuzenden istedi koca bir paket de o yolladı.. Geçtiğimiz yaz ramene doydum diyebilirim.. Diğer ramenler de bunlar ama ben sarı ve yeşil paket olanı yedim.. Yeşil olan sebzeliydi için de ne baharat varsa lezzetliydi :) 


Şimdi hazır makarnayı görünce akıllarına ben geliyorum :) Stokları doldurunca evdeki ve cevremdeki herkesi alıştırdım, hatta ramen geceleri bile yapıyorduk kızlarla ^_^ Çin de yaşayan kuzeniminden tatile geleceğini duyunca chopstick istedim. Eee çubuklarla yemeden olmazdı. Ramen sayesinde chopstick kullanmasını öğrendim..^_^ Bunlarda benim ramen keyfimden bir kac fotoğraf ..

İlk resimdekini rengi niye öyle demeyin kendi çapımda korili ve tavuklu ramen denemeye kalktim :) Sonuç ise "berbat!" Koriyi fazla kaçırmışım ^_^' Stokları bitirince "Nudo" aldım denemek için.. Damak tadıma göre sevmedim fazlasiyla acı geldi baharatların tadını bastırıyordu. Yalnız boşa gitmesin diye tavuk bulyon ile pişirdim ceşitli baharatlar katıp fena olmadı :) Ama bir daha nudo almam kesinlikle .. Şimdilerde ise "indo mie" bardak erişte aldım.. Hala denemedim tadları hakkında bir bilgim yok henüz.Bu aralar kore dizisi olarak ; Empress Ki ve Blood , anime olarak; One Piece ve Fairy Tail izliyorum.. ^_^ Dizi yada anime keyfi yaparken yemeği daha çok seviyorum :) Yazıya son verirken ramen mi makarna mı deseniz salçalı makarnadan asla vazgeçmem. ^_^



8 yorum:

  1. "İndo mie" Türkiye'de ki en iyi ramen markalarından ^_^ Bende Nudo'yu beğenmedim ama Kungfu Ramen'i de deniyebilirsin ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kungfu ramen domuz katkili diye okumustum . -_-

      Sil
  2. hahah Ramen benim acil durum kurtarıcım oldu biliyorsun işte aç durunca evde yemek yoksa 5 dk da ramen hazır :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de kurtarici modunda ama azcik stok sart :)

      Sil
  3. Bana bile yedirdin rameni ama ben baharat olayini sevemedim belki benim yediklerim iyi degildi onuda bilemedim ama yinede bizim makarnamizi tek gecerim. Hee bu arada orjinal raman daha supermis onuda soyliyeyim yiyen kisiden dip not olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayse nudo senin yedigin ondandir tadi guzel degil .. Yemek secen biri olarakbilirsin ki ben yermiyim oyle karisik seyi ^__^

      Sil
    2. indo mie miydi ne ondandı benim yediklerim hazır paketli şeyleri pek sevemiyorum zaten normal yani yememem orjinali olsa yerim hihihiii

      Sil
    3. Hahahhahahhaha orjinali sende evde yapabilirsin cok fazla degisik baharatlari yok :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma