2 Mart 2015 Pazartesi

Kardeş Hello Kitty ' ler


Bu gunlerde cok yogunum mart ayina bereketli bir giris yaptim.. Siparislerin ardi arkasi kesilmiyor.. Nazar degmesin aman ^__^ ilk ordugum Hello Kitty baya bi begenildi cevremde.. Kittyleri kim sevmez ki  o kadar tatli ve sevimliler ki ben bile bu yasimda dayanamiyorum onlara :D Bu kittycikleride cevremden siparis aldim .. Sanirim iki kuzene gidecekler yada tam emin degilim kardesde olabilir.. Kalabalik bir akrabam var bazen kim kimdir cikaramiyorum (^__^') Kizlarimizin renklerini degistirdik burada.. Farkli olsunlarki o senin bu benim derdi olmasin gayet mantikli bir cozum yolu ...

Umarim begeniler yeni sahipleri :) Ben hala siparislerle ugrasiyorum kabarik bir liste var beni bekleyen..

- 2 adet sekerkiz Candy
- 2 adet seker tavsan
- kizli taki kutusu
- mini sus kopegi
- yesil elbiseli kivircik kiz
- bozkiz inek
- cift bebek
- ve son olarak pembe kivircik kuzucuk

Simdiden motor takmis gibi calismaktayim .. Sadece iki oyuncagi bitire bildim darisi diger oyuncaklar basina .. Bu arada sekerkiz Candy'i yeniden orup yeniden kalip cikaricam .Bakalim bu sefer citipiti Candy ortaya cikarta bilecekmiyim .. Bende merakla bekliyorum ... ^___^ butun elestiri ve onerileri beynime not ettim o dogrultuda ilerleyecegim.. Azimli gordum bu kez kendimi kafaya taktim mi fena oluyor .. Amigurumiden sonra birde o basladi bende illa kafamdaki gibi olacak...Olmadimi sok yeniden or .. Ne kadar sabirliyim degil mi ^_^




10 yorum:

  1. ooo hadi bakalım azimli hatunumuz :) eminim sen en güzelini yaparsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsallah ... :) az kaldi az ipim bitti burda bulamadim ama konyaya siparis verdik .. Careker tukenmiyor

      Sil
  2. siparişlerin bol olsun balımm :) .... sen en güzellerini yaparsın ve çözümlerde bulursun.. ben ne kadar anahtarlık ve doğaçlama yapmayım desemde gelip beni buluyor :).. senide bu şirin şeyler bulmuş.. demekki ekmek kapılarımızın yolu bunlardan geçiyor ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol canan ablam senin de bol olsun ... Dogru valla neye ilgi duyuyorsan onunla ilgili seyler seni gelip buluyor ... Zevk alarak yapiyoruz ablam Allah usandirmasin :)

      Sil
  3. oyyy listeyi okurken başım döndü kız allah kolaylık versin e bide hayırlı müşteri versin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol aysem .. Amin sanada versin :)

      Sil
  4. Peki sana bir şey soracağım son psotumdaki amigurumiye bir bakar mısın? aynısını yapabilir misin?

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuşlar eline sağlık...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma