27 Mart 2015 Cuma

Emeğin Değeri Kalmamış !!!


Amigurumi'ye hobi olarak başlasam da arada sattığım oyuncaklar oluyor..En azından evde çalışma ortamı oluşturdum kendine.. Ev kızı olarak kendime hem uğraşacak bir iş ,akmasada damlayan gelir kaynağı oluşturduğum bir alan Amigurumi..Bugune kadar bir çok oyuncak sattım tek tük de olsa da ama hiç bir sorunla karşılaşmamıştım. Karşılaşan bir çok kişiye denk gelirdim.
-kimi parayı yatırmaz ,
-kimi sipariş verir almaz ,
- kimisi de yanlis adres verir.
Şaka gibi!!!
"Gurumi Mağdurları" olarak kendimizi adlandırabiliriz sanırım.. (-_-) Ben bu katagoride ikinci ve üçüncü şık mağduruyum.. İlk mağduriyetim kışın gercekleşti. Binbir ısrarlarla oyuncak çeşiti sorulup özel istekler yapıldı. En son minion istendi yaptim yolladim ama geri bana geldi kargo .
İlk mağdur ürünüm -_- 

Geri dönme sebebi için ise; verilen adrese yollamam ama ne hikmetse alıcının onu orda bulamaması. İkinci defa kargoyu yollamadım karşı taraftanda böyle bir istek gelmedi açıkcası. İlk kez başıma geldiği için umursamadım biraz.. Son siparişlerim üst üste denk gelince umursamamak elde değil ! Ürünleri bitirdiğimde onay almak için facebook sayfamda yada instagram da hep paylaşıp gösterdim.. Madem beğenmediğin almazsın değil mi? Kargoyu yolluyorum geri dönüyor elime.. Hadi ikinci Candy denemem ben bile sevmedim almaması normal diyecem de göstermeme rağmen güzel olmuş alacam dediği halde almadı. Şimdi de toplu sipariş aldim yaptim beş oyuncak yolladım. Önce kadına ulaşamadım facebook kapatmış , verdiği numaraya mesaj yadım "...hanım artık burda yok"diye yanıt aldım. Facebook hesabını açtığını görünce direk yazdım yeni adres bilgisi verdi alacağım dedi yolladım. Şuan hala ptt binasinda beklemede olarak görünüyor.. Cevap yazdim okunmadı olarak gösteriyor ... Sizce de yerini bulur mu? Benim hiiiiiçç umudum yok da ^__^

Mağdurlar dünyasına  hoşgeldim :) Neden "hakkımı helâl etmiyorum" dediklerini çok iyi anladım... Emeğe saygı kalmamış !!

                               Son mağdur olmaya aday oyuncaklarım da bunlar :)

15 yorum:

  1. ahh canım ne kadar emek verip uğraştığınatek tek şahidiz Ayşeyle.. kul hakkı denen bişey var. ne desem boş ama sıkma canını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanirim ilk soku atlattiktan sonra daha da bir rahatladim ... :)

      Sil
  2. Canım üzüldüm ya üst üste bunların olmasına ben ürünü kargolayacağım gün ücretini hesabıma istiyorum bence bundan sonra sende öyle yap alan alır almayan kendisi bilir... çok geçmiş olsun inşallah o bekleyen oyuncaklarını tez zamanda satarsın hiç üzülme hepsi çok güzel eline emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslina bakarsan oyuncak kaybi olmuyor satiliyor hepsi geri donunce hic yoktan kargo parasi odemis oluyorsun .. Busene gecti artik ama bir dqhaki sefere daha dikkatli olacagim :) yaz gelince ben pek satis yapamiyorum .. :)

      Sil
    2. Ayrica tesekkur ederim oznur :)

      Sil
  3. Aslında bende sizin gibi birşeyleri ev kızı olarak yapyorum ama onların satılması bana mutluluk ve hırs veriyor. Bazen bir ürün paylaşıyorum ürünü almak isteyenler sonra geri dönmeyenler oluyor. Ben buna bile üzüülüyorum kimse neden beğenmiyor diye ama bu insanların emeğe saygısızlığı yaparken harcanan emekten bir haberler bazen arkadaşlarım bile yaptıklarımı 1 saatte falan yaptığımı düşünüyorlar heralde ürünlerimin fiyatı fazla olamasa bile pahalı buluyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de su versiyon var "cok pahali ver bende orerim model cikaralim" dantel sanki basima model cikaracakmis:) o fiyat konusunda sanirim herkes ayni dertten muzdarip orgu olunca kolay saniyorlar.^^

      Sil
    2. evet aynen öyle ama bu sadece amigurumide değiil çanta diktim ondada aynı sorunu yaşadım. İnsanlara kolay geliyor el emeği. Halbuki bilmezler bir şeyin en değerlisi elde yapılmış olanıdır.

      Sil
    3. Tabiki katiliyorum size :) degerini bilen insanlarla karsilastirsin rabbim :)

      Sil
  4. oyy başına gelenleri bilmezmiyiz hiç son siparişler azcık kötü niyetli insanlara denk geldi inşallah bundan sonra olmaz diyelimde içimiz rahatlasın azcık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsallah aysem tek tesellimiz o :) Allah seni de karsilastirmasin diyelim ^_^

      Sil
  5. Bu benim çok üzüldüğüm bir konu. Emek o kadar önemli ki. kaldı ki zorlamamışsın onun taktirine bırakmışsın hala gönder dedikten sonra :( Rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın ne deyim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Nabrut ... Malesef ki bu tarz olaylar cogunlukta ilk iki kere oldugunda hirslaniyorsun 3.de sevkin kiriliyor..

      Sil
  6. Kıyamam fıstığıma geçmişler olsun.. Üzülmüş olman çok doğal canım hem zamanını harcıyorsun hemde onların ipini malzemesini alabilmek için şartları zorluyorsun özeniyorsun ve ters durumla karşılaşmak umudunu kırıyor.. Ben bu tür olaylarla karşılaşmamak için çok internetten satış yapmıyorum eğerki garantili biri değilse.. Ama geçen yıl 600 tllik oyuncağım çok emin olduğum birine :) verdiğim halde istanbulda bir dükkana bırakılıp arkası aranmamış ve sesimi bile çıkaramamıştım.. Onun için herşey nasi, vardır her işte bir hayır deyip elindekileri örmeye ve satmaya devam et.. öpüldün..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canan ablacim baslarda uzuldum ama attim ustunden almazsa almasin keske yollaturmasaydi kargoyu cok soran oldu onlara satardim ... 600 tllik oyuncak cok olmus ama yaa:( saka gibiler resmen

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma