17 Şubat 2015 Salı

Susam Sokağı "Elmo"



Hepimizin cocukluğunda yer etmıştır " susam sokağı" .. Minik Kuş , kurabıye canavarı , edi ile büdü , kermit ...vs daha bir sürü karakterler.. Şimdiler de Türkiyede pek yaynlanmasa da yurtdışında hala bölümleri yayınlanmakta .. Ustelik yeni karakterlerle kadro genişletilmiş.. 90'larda çocuk olmak ne kadar şanslı olduğumu hissettirdi.. Susam sokağından mahrum kalmadığım için seviniyorum.. En sevdiğim karakletler kermit ve edi ile budu tabıkı .. :)

 Amigürümi dünyasında da oyuncaklarına sıkca rastlanır.. Yapan bir çok kişi var ne kadar yapmak istesemde o kısma el atamamıştım .. Sağolsun yeğenim Ece ile 'elmo' karakterine el atmak nasıp oldu .. Tami bir elmocu kendısı Canada da yaşadıkları için izleme şansı var . Sanırım bu elmonun tek çizgi filmi yayınlanmakta . Elinde elmo oyuncağı olduğu halde ısrarla elmo örmemi istedi . Teyze olmak böye birşey belli bi süreden sonra sizi oyuncak makinesi olarak görüyorlar ^_^ ' Ee bize de yapmak düştü tabiki ..



buda benim yaptığım "elmo" .. Kafa yapısını içime sindiremedim ama neyse bir daha ki deneme de düzeltilebilecek durumda ... Elmo'nun normalde pek kıyafet giydiği söylenemez . Sanırım çizgi filmde giyiyor ki bizim cadı "çıplak o nerde onun kıyafeti" dedi -_- Üstelik giymesi gereken kıyafetleri renkleri ile birlikte söyledi .. Bu kez anneme sattım kıyafet işini.. Ben örgü örerken boş boş oturmasın demi ama :) Buda kıyafetli elmo :)

Benim elimin ayarı gerçekten yok artık son yaptığım oyuncaklarda bunu anladım buda 35 - 40 cm civarı bişey oldu sanırım ben küçük oyuncak yapamayacağım .. Ece yi de mutlu ettiğime göre sırada siparişlerim var onları örüyorum .. Bir sonraki yazı bununla ilgili olacak..
Susam sokağı sevdiğim videolar ile veda edeyim azcık nostalji yapalım değil mi ? :)

Edi ile Büdü ^_^ (büdünün çileden çıkısı)









6 yorum:

  1. Alara kitty e nerde bunun çantası derse Ece de nerde bubun kıyafeti der. çok fenalalar yaa :D
    eline sağlık çok güzel bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen oyleler ya cok fena ve bilmis yegenlerim var benim 😀😀

      Sil
  2. oyy oyyy gelmiş Elmo :) kıyafette harika olmuş anneninde ellerine sağlık :) sen iş yaparken boş durmasın sıkılır demi ama :D buda bitti gelsin yenileri hehehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederiz aysecigim evet azcikda bana yardim etsin...yeniler yoldaaaa... :)

      Sil
  3. Susam sokağı benim için de önemli bir yere sahip, şimdi büyüyen çocukların da izlemesi gerek bence çünkü hem eğlenceli hem de öğreticiydi. İleride çocuğum olunca onunla birlikte oturup izleyeceğim sanırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede şu zaman da eğitici bir program yok .. bu yazıyı yazdıktan sonra izledim ben bi kaç video :) bazen çocukluğa geçiş yapmak gerekiyor.. :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma