20 Şubat 2015 Cuma

Lee Min Ho' lu kitap ayracım ve yapım aşaması


Eveettt ... Nihan'ın canı sıkılırsa yazıma hoşgeldiniz... ^_^ Can sıkıntısından neye saracağımı şaşırıyorum bazen. Boş durmayı da seven biri değilim illa bişeyler icat etmem lazım .. Kafam da neler geziniyor böyle zamanlar da bir bilseniz..
Lee min hoo benim severek izlediğim bir aktördür . Bizim kızlarla "Leecik , minhocuk , minozcuk" diye tabir ettiğimiz kişi .. ^__^ Elimde Lee min ho resmi vardı atmaya kıyamadım ne yapıyım bununla diye düşünürken aklıma hama boncuklar geldi .. hihihihiihihihihiihi



Ayşe'ye doğum gününde ısım kitap ayracı yapmıştım... Kendime de yapmak aklımdaydı nasip bu güneymiş.. Sıvadım kolları çıkardım malzemeleri koyuldum işe başlamaya .. Hama boncukları ile mini bir yazı burada yazmıştım.. Ama şunu söylemeliyim ki bu boncuklar   benım beklentimi pek karşılamadılar..İçinde çok renk seçeneği yok ve çok çabuk kırıla biliyorlar ...
Gelelim benim ayracın yapım aşamasına ;



İsmin olduğu sayfanın resmini çekip daha sonrasında ayna yönünde ters çevirmek gerekiyor bu işte .. Yazıyı kalıptan çıkardığımızda ters olmasın çünkü. Bu ayrıntıyı şu sebeple söylüyorum ilk yazdığım ismi direk yazdım ve kalıptan kaldırdığımda yazı tersti ( -_- ') 


Yazımızı yazdık ve geldik ütüleme işlemine. Ütülemek boncukların birbirine yapışmasını sağlayacak.. Annem kendi ütüsü bozulmasın diye bu iş için eski ütüsünü kullanmama izin veriyor ^_^ Malum içinde su olmadan ütüyü çalıştırmak gerekiyor ..




Kalıpların kenarda soğurken bende resmi düzenledim.. Resmin ön kısmı için esatat kullandım ki resme zarar vermesin.. Çerceveye yapıştırmak biraz beni oyaladı .. 


Son aşaması için gerekli malzemeler keçe ve bir adet aradaki bağlantı için şerit ve slikon tabancası ..
Keçe kullandım hama kalıbının arkası için yazı başında dediğim gibi kırılma ihtimali çok yüksek o sebeple keçe yapıştırıyoruz.. Veeee sonuç budur .. Şimdi severek kullanıyorum ben minholu ayracımı .. Kitap kurdu olmasam da arada okumayı seviyorum. ^_^


Nihan'ın saçmalıkları yazımı burada bitiriyim ben.. Başka bir saçmalıkta görüşmek üzere .. Can sıkıntısı gerçekten başa bela.. Erinmeden ve sıkılmadan okuyanlar "teşekkürler" ^__^



6 yorum:

  1. Lee min ho askina :) kitap okuyasi gelir insana :) yaraticisin bacim otesi yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah ne kitaplar okuyacam kitap bulsam :)

      Sil
  2. Kitap ayracı fikri çok hoş :) çok beğendim, yapmak istiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler :) ise yarar bir hal aldi benim acimdan ...:)

      Sil
  3. bende istiyorum bacım :D lee mi ho değil Ela Günaydın olsun içinde :) Ayşe'nin dediklerine katılıyorum yaratıcı hatun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahhahah kitap kurdu olaraktan sana zaten sart boyle birsey :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma