15 Şubat 2015 Pazar

Kuzenimden gelen sürpriz hediye ^_^


Kuzenım MERVE benım için sürpriz hazırlamııııışşş..^_____^


Üstelik bunu kendi elleri ile hazırlamış.. Önceden bana çıtlatmıştı ama ne olduğunu söylememişti. Sizce de haksızlık değil mi ? O anlattıkça ben beklentiyi yükseltim ama hediyesini gerçekten çok beğendim ^__^ O her ne kadr içine sindiremese deee -_- Neymiş orjinali gibi olmamış . Ben orjinalini görmedim efendim benim ki daha güzel hıhhh ^_^ Japon bir sayfada görüp bana albüm yapmış ve teyzemi de buna dahil etmiş.. Telefonun şifresini vermesine rağmen her defasından benden kaçırdı alçak kız >_< Meğer içinde teyzeme yolladığı resimler varmış bilseydim direk oraları karıştırırdım.. :D

Gelelim benim albüm çalışmama ;




her defasında bir bölümü açıyorsun.. bunlarda yakından resimler..Kendi çalışmalarım ile foto albümü :)







Tek tek uğraşıp hazırladığın için Mervem çok teşekkür ederim... Saklanacak o albüm..
Nasıl olmuş Amigurumi albümüm.. Kuzen konusunda şaşnslıyım sanırım seviliyormuyum ne ^_^




12 yorum:

  1. kıskadım kıskandım :) çok güzeller canikom güle güle kullan sevenin çokkk senin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler keroşum .. evet seviliyorum :) :)

      Sil
  2. Vayy vayyy super kiz bak biz bile burda ogrendik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teyzemler falan olunca size demeyi unutmuşum ben (^_^')

      Sil
  3. Ama bayildimmmm bayildimmm niye bi onceki yorumda demediysem bende boyle kuzen istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehhe teşekkürler .. bende her iki yorumuna ayrı cvp yazdım :P

      Sil
    2. ayy çok mutlu oldum buraya koyduğun icin bende teşekkür ederim burda paylasmana sevindim :) sen her zamn bnm yanmda oldun kuzenden de öte dostumsunda herseyimi yakinligindan dolayı ilk sana söylerim. KANKEYTOO anladn mee :D :D bunu hep söylüyorum bi gün gidersen en çok ağlayan ben olurum heralde :D :D bnde seni seviyorum hihihi :* :)

      Sil
    3. Hahahahhaahha anladem ..... :) aglama aglama beni kim teselli edecek..... Unutma zengin olursam yusuf guney konserine goturecem seni hahahhahahja

      Sil
    4. ahhaha ay alemsin yaa :D götürcen tabi sözün var :D daha neler yapcaz biz senlede buraya yazmayim yanlış anlaşılır ahahah :D

      Sil
    5. Hahhahahhaha bu yazi bile merak uyandirdi simdi :)

      Sil
  4. kuzen candir ellerine saglik kuzeninin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen oyle sevilim kuzenden ote kardes gibiler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma