26 Şubat 2015 Perşembe

ikinci Candy denemesi



Seker kiz Candy'i kim izlemediki herkesin cocuklugunda yer etmistir... Anime karakterlere merakli oldugum gibi onlarin oyuncak versiyonlarinida denemeyi seviyorum... İlk denemelerimden biridir Candy burada ayrintili resimleri var ilk yaptigimin ... Yanina Anthony de yapmak istemistim ama daha ben yapamadan halam elimden almisti... Kendiside Candy'i cok severmis torunu icin aldi... Gectigimiz gun yeniden Candy siparisi aldim. Eski tarif ilk denemelerimden oldugu icin baya hatalari vardi o sebeple tariflerini not almamistim. Buyuk hata etmisim yeniden kalip cikarmam gerekti . Kalip cikarmasi sorun degil onemli olan kisim gozler ve saclardi.. En azindan onlari yaparken not alip yada foto cekseymisim adim adim nasil ilerledigim hakkinda daha kolay olacakti. Eee ne demisler acemi is guzel olur!! Bir daha aynisini yapabilecekmiyim ?




Govdeyi bir sekilde ilk yaptigimdan daha iyi konuma getirip cikardim. İlk yaptigim orta boyutta olsada bu baya bi buyuk oldu.. Elimin ayari pek yoktur oyle kucuk oyuncak sevmiyorum. Ele alindiginda kucagi doldurmali degil mi ^_^ Govdemiz artik hazirdi git gide en yorucu kisimlara gelmistim. Benim bir huyum var kiyafeti ustunden orerek yapicam sonradan dikip giydirmeyi pek sevmiyorum. Sekilden sekile girsemde orerken (resmen kirk takla atiyorum) kiyafetleri uzerinde ordum. Bebek buyuk oldugundan hareket ettirmekte bir o kadar zorlayici oluyor. 


Kiyafetleri de halledip saclar ve gozlere gectim. Kiyafetini kafaya takip "bi eksiklik var bunda gariplik var" deyip dursam da annem sen kendin kafaya takiyorsun dedi. Neyse diyip goz kaliplari ve sac buklelerini hazirladim. Saclari cuvaldiz igne ile diktim uzun oldugundan dikerken bana cok kolaylik sagliyor. Arada elime batirsam da (^_^'). İlk yaptigim goz tarzi farkliydi. Onun kalibini kendi kafama gore cikarmistim. İkincide azicik arastirma yapiyim ve iyi bir sonuc elde ediyim dedim. Demez olaydim... (-__-'') Ne varsa kendi hayal gucumuz de var. Bir kez daha anladim. Cikan sonucu pek icime sindiremedim. Kotu oldugundan degil! Kendi icime sindiremedigimden... Yada ilk resme cok takili kaldigimdan olabilir. Onca seneden sonra tekrar deneyisim aynisi olmayacakti ama ne biliyim takinti yaptim sanirim kendime .. Bir yaptigin bir yaptigini tutmuyor.. Cikan sonuc mu ? İste burada...



Hala icime sinmeyen yanlari var.. Umarim sahibide begenir resmi yolladim guzel olmus dedi .. Ben yinede kargoyu alinca olumlu olumsuz yorum atmasini istedim.. Kendimi gelistirmem acisindan iyi olacak.. İri gozlu Candy.... Evet gozler digerine bakarak biraz iri kacmis .. On onaydan gecmesi icin bizim kizlara sundum Candy'i once ... Olumlu olumsuz dusunce almak iyi oluyor.. O konuda her daim yanimda olan Kerime ve Ayse iyiki varsiniz.. Seviyorum sizi...  

Buda sonucta bir denemeydi, ama yilmak yok !! Tekrar tekrar denemelerle bu anime bebek isini cozecem .. En azindan artik elimde govde kalibi var . Goz sorununu da hallettim mi tamamdir .. Ee malum animelerin en onemli kisimlari gozler ve saclardir.. Yeni denemeler de gorusmek uzere... Fikir verme acisindan yorum atabilirsiniz elestiriye acigim.. ^_____^



13 yorum:

  1. sende iyi ki varsın kuzum bizde seni seviyoruz. abarttığın kadar kötü olmadı ya sadece çok büyük oldu. alan kişi beğenmeyip gönderirse sen bana gönder onu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahha olur keros soz yollarsa sana gondericem onu :)

      Sil
  2. Güzel olmuş ama şeker kız Candy deyince aklıma daha çıtı bir kız geliyor acaba daha Zayıf mini mi olsa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buyuk hali degilde kucuk halini yapmaya calismistim.. Daha ince bir vucut yapisi himmmmm... yazdim bunu bir kenara bir deneme daha yapicam cunku icime sindiremedim ....

      Sil
    2. Bir de ağız yapısını değiştirnelisin 😁 biraz daha farklı olabilir. Sen dene ben ilk amigurumimi bitireyim belki el atarım buna da :)

      Sil
    3. Himmm agiz yapisi buda not alinmistir ... Ooo senin calismalarida beklemedeyim ozaman beni hatalari iyi olc tart :)

      Sil
  3. Çok tatlı olmuş , keşke becerebilsem , beyaz bir köpüş yapardım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda yapabilirsiniz ustelik beyaz kopus tarzinda free tariflerde mevcut ve basit modeller... :)

      Sil
  4. oyyy şeker kız candy :D bayılırdım bi zamanlar bu ve sevgilisini neydi ismi .. işte ona :D gözler iri göz ama olsun bu halide güzel yenisine sağlık diyelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anthony aysecigim cocuk atdan dusup olmustu sonradan terry i sevmisti :) yenisinde tuyolar olamaya kapini calarim bacim

      Sil
  5. Nihanım eline emeğine güzel yüreğine sağlık canım.. bence güzel olmuş ama öncelikli olarak ören kişi daha iyi bilir bunu.. yani içine sinmeyen ne ise onları güzel listele.. hataların nerde nereyi ne kadar değiştirmen gerek not al .. birde aklıma gelen bir fikir şu çizgi film karekterlerinin aynısını yapmak neden zor düşündüm.. şöyleki onların dış kenarlarında siyah çizgi ile karekter daha net hale geliyor .. oysa örgüde öyle bir şansımız yokki ..mesela bebeklerin çeneleri çizgi karekterlerde nasıl keskin hat ile yumuşayıp , yada kızgın yada farklı ruh halini gösteriyor.. örgü ile keskin hat zor .. ancak göz ifadesi ve şişman zayıf yada kıyafetlerinin doğru örgüsü ile bu açığı azaltabiliriz.. offfff ne çok konuştum sanki uzmanım :).. sen bilirsinnnnn işini benim güzel NİHANIM..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha olsun konus konus ben okuyorum onlar canan ablam :) chibi islerin o keskin hatlar ortadan yok oluyor iste ondan chibi ormek kolay oluyor.. Goz kenarlarindaki siyahlik konusunda haklisin evet bende hala o kismi nasilmyapabilirim diye denemeler yapiyorum . deneme yanilma cozecez o isi kumas boyasi bulsam o isi halledicem .. Denemeler tukenmiyor bende ..^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma