21 Şubat 2015 Cumartesi

Healer - Korean Drama


Kore dizilerini izlemeyi seviyorum .. Öyle büyük bi kore dizi geçmişimde yok .. Geceleri tv de bir şey olmayınca Kore dizilerine sardım.. Herkesin izlediği klasik dizileri izlemişimdir genelde .. Online dizilere asla bakmıyorum ben öyle bir hafta dizi bölümü bekleyebilenlerden değilim tadı çıkmıyor üstelik ^_^
Healer dizini biter bitmez izledim.. Facebook - instagram hangi sayfayı acsam karşıma dizi ile ilgili replikler görüntüler cıkıyordu .. İster istemez merak uyandırdı 4 gözle bitmesini bekledim. Hatta önyargılı davranıp instagramda izleyici yorumu alıyım diye paylaşım yapıp fikir aldım ..Herkes çok beğenmiş bu diziyi şiddetle tavsiye ettiler..

Dizinin konusu : Buyuk bir yayin sirketinin muhabiri olan Kim moon ho'nun gecmisindeki bir gercegi arastirmasi ile baslıyo . Healer adi altinda "Seo jong hoo" getir gotur teslimati yapan bir kişidir ve Kim moon ho bu  kişiden  mail atarak yardim ister . İnternet muhabiriliği yapan  Chae young shin (esas kiz)  zamanla olaya dahil olur ve dizimiz baslar ..

Seo jong hoo gercekte 'healer ' oldugunu gizlemek icin muhabirlik yapar ve kiliktan kiliga girer.. İlk olarak kendini Park bong soo olarak tanitir.


Arastirma yaparken girdigi kiliklarda cabasidir tabii .. ^_^


Birde bizim healer a yardim eden hacker ajumma  vardi en cok dizide onu sevdim ben.. Sac stili beni benden aldi ^____^


Ajumayi ilk kez goren healer ; 

Chae young shin zamanla healer a asik olur. Park bong soo adiyla yaninda muhabirlik yapan seo jong hoo da yakin arkadasi olmustur ..

Ben bu dizi gercekten cok begendim . Kore dizisi izlemeyen birine bile tavsiye edebilirim .. Hatta kuzenlerime israrla izleyin diye baski yapiyorum... Yeniden izleyip ayni heyecanla bakmayi istedigim dizilerden..  Cok fazla oyuncu tanimasamda ji chang wook u bu dizide tanidim ve  oyunculugunu begendim .. Hatta oynadigi empress ki tarihi dizisini izlemeyi kafaya koymus durumdayim ... :) Bir sonraki projesinde ne ile cikacak merak ediyorum dogrusu :) 

Kore dizisi severlerden yazima denk gelipte okuyan olursa bu tarz aksiyon sahnesi olan  dizi ismi onerirseniz cok sevinirim :) 

Not : Resimler google gorsellerden alintidir ..!!! 

4 yorum:

  1. vayy gelmiş post.. beni de meraklandırdın ilk izleyeceğim dizi bu olsun o vakit :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlemelisin bencede yorum alirimm senden :)

      Sil
  2. Liste başına alındı bu dizi ilk fırsatta açılıp izlencek :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehehe siz izleyin dizi muhabbeti yapalim azcik :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma