10 Şubat 2015 Salı

Facebook da yaptığım etkinlik fareleri

Merhabalar ;
Facebook  sayfamda etkinlik düzenleyip benim "Fare Niky" modelini ördürmüşdüm örmek isteyenlere.. Uzun zamandır bu yazıyı yazmak aklımdaydı ama bir türlü elim değimedi.. Sanırım fazla üşengeç oldum bu aralar (^_^) Yazıyı yazmak şimdiye kısmet oldu.. Çoğu kişi katılıp örmese de canları sağolsun^_^ örenlerin de ellerine sağlık bence gayet güzel oldular.. bu tarz etkinlik arada yapmak gerek hoşuma gidiyor büyük zevk almıştım ve bir çok kişi ile tanışmıştım ... Yeni insanlar tanıyıp onlara yardımcı olabildiysem ne mutlu bana ^__^
Yapanların modellere bakmaya ne dersiniz ? İşte o çalışmalar ;
- İlk çalışma Ayşem'den el emeği oyun dostları

Ayşe dayanamayıp birde çiçekler içinde resimlemiş ^_^

- Nergül Demir hanımdan gelen faremiz ;



- Canan Özdemir Düdükçü hanımdan gelen fare ;

- Remzi Şükriye Karahan hanımın faresi ;


- Arzu Arslan Kurnaz hanımın faresi ; 



Evettt hepsi bu kadar.. Katıldıkları için hepsine çok teşekkür ediyorum.. İnşallah başka bi etkinikte de birlikte birşeyler öreriz.. Hoşçakalııınn...

11 yorum:

  1. en kötüsü Ayşeninki olmuş (fesatlıkta üstüme yok) elinize sağlık bebelerim benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahha sende katılıyım diyip katılmamıştın hatırlatırım :D :D

      Sil
  2. enee fareler gelmiş :D yine isteriz etkinlik :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yakın zamanda düşünüyorum bir model bakalım boş kaldığımda :)

      Sil
  3. great !
    Greetings from Poland :)
    Katarzyna


    www.sajuki.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Ben de tarif alabilirmiyim şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki yollarim facebookdan ulasabilmeniz mumkunmu ?

      Sil
  5. Harika bilgiler... amigurumi öğrenecek hanımların takip etmesi gereken bir blog teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim hosgeldiniz :)

      Sil
    2. Tesekkur ederim hosgeldiniz :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma