2 Şubat 2015 Pazartesi

Cnblue - Kang Min Hyuk Keçe Anahtarlık




Bir önceki yazım olan  Got7 Bambam keçe anahtarlık yazısı sonunda bahsetmiştim .. Bu sefer de diğer kuzenin isteğini yaptım .. Bu keçe işinde saçları çözdüm sanırım ama işi icrata dökmek biraz zaman alacak gibi ^^

Cnblue grubundan bahsedecek olursak onlarda K-pop dünyasına aitler .. Grup buu;

 Ama ben gibi k-pop şarkıları dinlemeyip sadece kore dizileri izleyenler Min Hyuk ve Yong Hwa 'yı "Heartstrings/ You've fallen for me " dizisinden bilirler..



Başka dizileri de illaki vardır ama ben izlemedim ve bu dizi ile tanıdım kendilerini .. Esas oğlan Yong Hwa (Lee Shin) olsada ben Min Hyuk (Yeo Joon) karakterini çok sevmiştim .. Diziden Yeo Joon karakteri ; 


Diziden sonra tarz değiştirmiş bizim çocuk saçlar tek taraflı olmuş bir dönem . Chibi resimler ararken en çok o tarz da resimler çıktı karşımıza. Yine derin araştırmalar yapıp ne kadar chibi Min Hyuk var gezdim. Kuzenimin seçtiği chibi resim buydu ; 

İncelemeler sonucu koyuldum kalıp hazılıklarına ve ellerimle çizdim yapabildiğimce ^^


Buda bitmiş hali takrardan ^^


Nasıl acaba benzetebilmiş miyim ? Minhyuk olmuş mu acep (≧∇≦)kuzen beğendi ama ben dışardan bakamadığım için fark edemiyorum. İnstagramdam olumlu yorumlar aldım saç konusında aslında oda motive etti beni (⌒▽⌒)

Başka keçe çalışmalırın da görüşmek üzereeee (^∇^)Peşindeyim bu keçe saç olayının (≧∇≦) 
Not : resimler netten alıntıdır!!! 

8 yorum:

  1. eline sağlık nikican. güzel oldu bence. kang min hyuk saçlarla çok değişik oluyo yaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler keroşchan :) evet bencede bi saç olayı baya bi değiştiriyor:)

      Sil
  2. kız buda süper ellerine sağlık :) çözdün sen bu işi :) banada öğret bacım :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler aisesan :) öğretirim bacım ayıp ediyorsun :)

      Sil
  3. Çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. saol nihan ablaa cok güzel oldu 💋👌👍

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma