31 Ocak 2015 Cumartesi

K-pop GOT7 BamBam Keçe Anahtarlık



Merhabalar :) 

Keçe merakım uzun bir süredir var ama dikiş konusunda pek iyi değilim . Hatta keçe getirtip ( sağolsun ayşem o konuda yardımcı oldu ) kapı süsü yapmaya kalktım yeğenlerime ama ilk denemede başarısız oldum (-_-) Yıldım mı peki ? HAYIIIRRR!!! İlerleyen dönemde elime alacağım.. 
15 tatil sebebiyle teyzemi sağolsun kuzenlerle beraber organize olup buraya getirttik.. Hem onlara hem de bana değişiklik olsun diye . Kuzenlerim benden yaşça küçükler ama kore dizilerine benden alıştılar. Hatta onlar K-pop müziklerinidr dinliyorlar . Ben çoğunu tanımam çok nadir müziklerini dinlerim ama kim kimmiş bilmem. Benim kuzenler tek tek sayıyorlar birde anlamadıkları halde onlarla birlikte söylüyorlardı.Ağzım açık izledim onları.. (O_O) 

Teyzemin en küçük kızı (hatice) got7 Bambam fanıymış.. Grubu onun sayesinde tanıdım.. Grup işte buymuş : 


Kim kimdir necidir tek tek saydılar.. Grup üyelerinden Bambam sanırım biraz uçuk kaçık yaramaz çocuk gibi bir tip saç renklerine bakacak olursak :) Bambam kim mi ? O da buymuş ;


Bana ilk Bambam yap dediğinde  herkesin aklına geldiği gibi "Taş Devri" karakteri "Bam Bam " geldi ^_^ 


Ama değilmiş (≧∇≦)Netten bulduğu keçe bambamı gösterdi bana ona bakarak yapmaya çalıştık bizde.

-netten alıntıdır Got7 keçe çalışması 

Buradaki kafalar az küçüklerdi telefon süsü olarak kullanılmak için uygunlar. Ben azcık daha büyüğünü yaptım. Bunlarda benim kalıplarım , kendi ellerimle çizdim.


Buda bitmiş hali ^_^ 


İyi kötü benzetmeye çalıştık. Nette ne kadar chibi Bambam varsa gezindim. Hatice beğendi ya geresi önemli değil. (^_^) Bir haftadır elinde Bambam diye gezdiriyor. (≧∇≦)Hatta her yerden Bambam çıkınca şarkı bile yazdım ona " Bambam çiki çiki Bambam " diye hehehehehe
Sırada diğer kuzenin isteği Kang Min Hyuk var. Diğer yazıda da onunla görüşmek üzere (⌒▽⌒) 

Chibi BamBam ile veda ediyim :) 


4 yorum:

  1. Ellerine saglik :) tas devri bambam sandim hahaha aciklama oldu kiz kimmis ogrendim boylece . Yeni keceler seni bekler sen bitir ben yine alirim sana kecelerden :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ayşem :) bizki sadece dizilere baktığımızdan grupları bilmiyoruz bende taş devri sanmıştım yanlız değilsin :)

      Sil
  2. Çok güzel olduu benim min hyuk abimde güzel oldu her gün yanımda teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma