29 Ocak 2015 Perşembe

Baykuş Organizer


Canım arkadaşım Ayşem'in cumartesi günü doğum günü . Kerime ile hazırlıklara çok çok öncesinden koyulduk biz.. Benim doğum günümde de bana Ayşe ile sürpriz yapmışlardı burada  yazmıştım :) Onun da daha öncesinde biz Ayşe ile Kerime'ye yapmıştık.. Adet haline getirip gizli gizli sürprizler yaptık birbirimize .. Gerçekten insanın arkadaşını düşünerek bir şeyler hazırlaması ve ona sürpriz hediye yollayıp alması kadar güzel bir duygu yokmuş ^___^ Hepimizin ağzı kulakların da geziyoruz şuan  >_< Hediyenin kimin aldığı önemli değil.. ^__^ Kerime'nin merdiven altı tabiri ile hediyeler hazırlanıp yollandı.. Doğum gününden bir kaç gün öncesinde eline ulaştı Ayşe'nin..O mutlu oldu bizde mutlu olduk onla beraber... ^_^


Baykuş organizerimide çok daha öncesinde yapıp koymuştum bir kenara .. Tığ çantası olarak tasarladım ben .. Biz amigurumi yapanların elinde tığlar ve makas ortalıkta gezer .. Bunları tek bir yerde toplamak gerek diye düşünerek bu baykuşu ördüm .. Ördükten sonra test ettim gerçekten kullanışlı oldu kendime de yapım bir tane ^_^  eksik kalmayım bu tatlı baykuştan hihihihiihiiii..


Bunlarda bir diğer hediyelerim oldu Ayşe' ye ;



Onlarda korece kendisinin , eşinin ve oğlunu isimleri .. Kore dizilerine Kerime ve Ayşe'yi bulaştırdım kıskıskıskıs >_< >_< Kendimce bir hediye koymasaydım olmazdı diye düşündüm.. İnstagramdan tanıdığım Esra'ya isimleri yazdırdım .. Sağolsun kırmayıp yazdı ( Ayşe isminde bir hafta hata yapmış ama önceden fark edilmediğinden öylece gitti hediye . Bende Ayşe'nin adını düzgün yazmayıp hep Ayle yazdığımdan bir sorun görmedi Ayşe >_< benden de bu beklenirdi gibi oldu ^___^ )

Colli'ye yaptığım korkuluktan " burada " ona da yaptım ama bu sefer üzerinde oynayıp kore geleneksel kıyafet giydirdim üstüne .. Çiçeğini süslesin artık bu koreli hatun..( ^_^)

Diğer hediyerimi de Ayşe eklediğinde oradan takip edebilirsiniz .. Çam sakızı çoban armağanı diyelim biz ona ..

Ayşem iyiki doğdun canım beniiimm.. İyiki tanımışım sizleri .. 


Arkadaşlığımız hiç bozulmasın dileğiyle ... Sizleri seviyoruuumm..

Hoppaaaa !!! Teeeeyyy teeeyyy






6 yorum:

  1. Bu organizerın kumaştan yapmayı düşünüyorum ben de..Bir elimdeki işleri ve kumaşları bitireyim buna el atacağım!Kesinlikle eksik kalamam:))

    YanıtlaSil
  2. Ayy kalma bencede kumaştan çok güzel modeller vardı ben bunu da kumaş olan bir modelden esinlenerek yaptım :)

    YanıtlaSil
  3. espirik hatun seni... Yaşasın Merdiven altı dayanışması! birbirimizi mutlu ettik ya daha ne olsun.. iyi ki varsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe neler dönüyor o kısımda :)

      Sil
  4. Amanimmm baykusumu gordum gene mutlu oldum :) bu hediyeler benim için cok cok kiymetli :) benden gizli konusmalarinizda aklim ne ara neler konustunuz azcik kerime gibi kiskanclik yapayim hehehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehehehe bende kıskançlık yapmıştım sizde benden gizli konuştunuz :) herşey sırayla

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma