25 Ocak 2015 Pazar

Amigurumi - Şapkalı Minion


Son zamanlarda öne çıkan animasyonlardan biri olan "Çılgın Hırsızlar" amigurumi dünyasında da fazlasıyla tutan karakterler.. Daha önceden de örmüştüm burada bakmak isterseniz ... Bu da yeğen isteğiydi ve hatta şapkalı olacak diye büyük ısrarlar sonucu örüldü... Neymiş oynadığı oyundan bu karakter olacakmış...Karaketerimiz bu ;



Suratsız şeeyyyy ..... ^_^
Onca karaketer içnden neden bu bende anladım ... Ördük ama bakalım gelince verecez onada .. Gözlerimiz biraz şaşı oldu .. Gözlük çerçevesini yapmadan önce şaşı değildi ama çerçeve işi bozu bizde yeni bir karakter oluşturmuş olduk .. Şaşı Minion >_< Bununla beraber 3. minion karakterim oldu ama ikinci ördüğümü şuan bunu yazarken eklemediğimi farkettim ^_^ En yakın zamanda onuda ekleyim çok ayıp... Biraz maceralı olmuştu o Minion başına gelmeyen kalmamıştı belkide ondan unuttum .. Facebook sayfamada geç eklemiştim hihiihihihi
Hala izlememiş olsamda Minion karakterleriyla haşır neşir oldum diyebilirim günü birinde izlemekde nasip olsun ^_^ Son bir Minion resmi ile yazıyı bitiriyim.. Bin bir surat Minionlarrr... (şunu farkettim en güzel benim şaşı minion >_< )





6 yorum:

  1. Eline sağlık Nikican çok şeker.. burdan eksik kalmayım dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler keroşchan adettendir her yerden ellerine sağlık demek :)

      Sil
  2. ben eksik kalmışım çok ayıp etmişim ELLERİNE SAĞLIK :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah canım teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Ellerine sağlık nihanımmmm bidenemm.:) canım ya bunun anahtarlık boyutunu yapabilirmiyiz sence ? bayağı çocuklar seviyor anahtarlıktada hoş olmazmı .. he yaparsan bir sesleniver :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşşelkür ederim canan abla :) anahtarlık boyutunu düşünüyüm sana. Haber veririm :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma