14 Ocak 2015 Çarşamba

Amigurumi - Hello Kitty



Merhabalar ;
Blog yazmada azcık da olsa geciktim ama geç olsun güç olmasın.. Siparişler durulmuşken yeğenlerime bir şeyler yapayım dedim .. Yeğen çok bende hepsini sıraya koydum .. Abla oğullarına yaptığım oyuncaklardan sonra Sırada abi kızları var . İlk cadı (alara)' ya Hello Kitty ördüm .. Benim ilk yaptığım hatta ve hatta amigurumi 'ye başladığım dönemde yaptığım Hello Kitty ile oynuyormuş.. Son yaptığım oyuncaklara bakarsak ilk dönemdeki oyuncaklar çok basit kalıyor doğruyu söylemek gerekirse.. İnsanın eli örgüye alıştıkça örmesi de değişiyor.. İlk yaptığım kitty' ye buradan bakabilirsinizz.. O dönmelerde Amigurumi gözlerinden bile haberim yoktu .. :) Sağ olsun Yasemin abla sayesinde hem malzemelerle tanıştım hem gurumi ile tanıştım .. Hello Kitty ide onun sayfasında örmüştüm.. . ^_^ Gelelim benim kitty'e.. Netten araştırma yaptım bin bir çeşit kitty örnekleri var ..İçlerinden birini seçip resme bakarak yapmaya çalıştım ..

-- (Söylemden geçemeyeceğim Hello Kitty nin aslında kedi olmadığını ve bir kız çocuğu olduğunu biliyor muydunuz? Şaşırmayın  "bu kulaklar nereden çıkıyor o zaman" da demeyin.. Konuyla ilgili yazıyı buraya  tıkla yarak okuyabilirsiniz ) . 

 Şemalı tarif japonca Hello Kitty dergisi de vardı ama kendim yapmayı tercih ettim .. Şemalardan da az çok tüyo aldım.. Neresinde tüyosu demeyin Kafa yapısının belli bi ayarı var :) Bizim cadı çok beğendi .. Hatta eski kittyi attı bi kenera"bu güzel değil" diyor :) Birde "hani bunun çantası " diye istek yaptı hanım efendi .. Eee çantaları da eklemek şart olup birde çanta ördük ...Bunlarda çantalarımız efendim

(resim kalitesine aldırış etmeyin telefonum bozulduğu için eldekiyle idare ettim fotomakinesini ile uğraşmayım dedim aceleye geldi paylaştım ^_^ ) 

Yazıyı artık sonlandırayım sırada Aların ablası İrem var .. Oda tam bir Disney Princess hastası .. Ona da Cinderela Başladım .. Bir sonraki yazıda ona yer vereceğim inşallah .. Daha önce yaptığım modeli azcık değiştirmeyi düşünüyorum... 

Sevgiyle kalın efendim .. Şura bura derken baya yazmışım ^_^
Dip not : Sanrio karakterleri yapılacak listem de uzun zamandır yapılmayı bekliyorlardı bu Hello Kitty açılış olsun dedim .. ^_^

4 yorum:

  1. eline sağlık nikican çok şanslı senin yeğenler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler keroş-chan şanslı çocuklar evet oyuncak fabrikası gibi teyzeleri - halaları var ^_^

      Sil
  2. ohh ohh gelmiş kity :) gerçekten bu kedi karakteri değilmiymiş :P çok şaşırdım hehehe ama öğrenmiş oldum bak :) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehheheh bende şok oldum ayşe kedi değilmiş .. Daha öğrenecek çok şeyimiz var hello kitty denizine düştük bir kere :) :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma