22 Ocak 2015 Perşembe

Amigurumi Cinderella & Külkedisi


 

Ciderella ve külkedisi bebeğim ile karşınızdayım bu sefer de ..
Abimin kızı tam bir disney prensesi hayranı .. Küçük kıza Hello Kitty örünce büyüğe de sen hangi prensesi seviyorsun söyle dedim "Cinderella" dedi bana .. Daha önceden aslında bu modelden yapmıştım .. free tarif olarak yapılışı var Magic Cinderela yazısına tıklayıp ulaşabilirsiniz..

Neden mi magic Cinderella deniyor ? Bunun sihiri kendin de ^_^

----TADAAAA



Aynı anda iki bebek birden örmüş oluyorsunuz.. Yapan kişiyi gerçekten tebrik etmek gerek zekice düşünülmüş bi çalışma ^_^  Paylaştığı içinde teşekkürler mahrum kalmamış olduk bu modelden ^_^

Orjinal tarif küçük bir model oluyor ben biraz modelin üstünde oynadım .. Hatta biraz demeyim baya bi oynadım . Benim kız dev oldu 30 cm civarında var .Elim ayağım doğru durmadı yine  :D :D Sadece ikili tekniğini kullandım. :D Cinderellanın bu seferlik perisi ben oldum diyebilirim .. Annemin ısrarları ile de elimizden geldiğince süsledik . "benim kızım süslü şeyleri sever süsle " dedi ..

Benimde içime sindi kendimce de bir şeyler katınca daha da bir sevdim modeli istediği zaman külkedisi olup istediği zamanda Cinderella olma özelliği çok eğlenceli oluyor .. Amigurumi ile uğraşanların bence örmesi gereken bir model tavsiye ediyorum ..
Kızımızın diğer açıdan resimlerini de ekleyim fasion tarzı olsun azcık ^_^
Cinderellanın saçını yaparken baya bi zorlansam da değdi ona da .. Tek tek dikmek zorunda kaldım .. Kuaförden çıkmış gibi saçımız oldu (normal de saç yapmaktan pek anlamam ) ^_^


Uğraştırdı ama değdiii şimdi yeğene gitmek için valize konuldu bebekler.. Bakalım ellerine aldıklarındaki hallerinide kameradan görürüz artık ...^_^
Sevgiyle kalın ...... 

12 yorum:

  1. Nihan-san biliyorsun biz bunun şahidiyiz :) ben buna çok bayıldım eline sağlık İrem bence çok çok beğenecek..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenir keroşum inşallah kimseye vermeyeceği kesin ama :)

      Sil
  2. ayyyy ben bile bayıldım,çocuk kim bilir ne kadar sevinecek:))ben de öğrenmek istiyorum,nerden başlamalıyım.Blogunuzda anlatımlı yapılış var mı acaba,süper süper süper:))http://hobidelisii.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim :) öğrenebilirsiniz tabiki videolar izleyin youtubeden tığ işini biliyorsanız daha kolay olur tabiki anlamadığınız yerde de ben yardımcı olabilirim :) kendi tariflerimden bloğumda paylaştım kategoriler bölümünde desenlerim var ordan inceleyebilirsiniz :) ayrıca sayfanıza bakıyorum hemen 😊

    YanıtlaSil
  4. ay ne güzel şeyler yapmışsınız siz öyle:) bayıldım ve sizi takibe aldım. beğenicenizi umduğum bir blogum var bana da beklerim muhakkak. http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) bakıyorum bloğunuza beğenirim neden beğenmeyim :) hoşgeldiniz bu arada :)

      Sil
  5. Harika olmuş!Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. çok tesekkür ederim,evet tığ işini biliyorum,hemen araştırmalara başlıyorum:):)desenlerinize de bakayım.bakalım becerebilecek miyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim , kolay gelsin desenlerim zor gelebilir sorabilirsiniz.. :) yardımcı olabilirim..

      Sil
  7. beğenilmicek gibimi yahu baksana valla küçük halini pek sevmemiştim ama böyle büyük albenisi var yani iyiki elinin ayarı kaçıp büyük yaptın süper oldu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük hali benimde içime sinmediğinden değiştirdim ayşem bu seferde nihanca oldu :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma