26 Aralık 2014 Cuma

Uykulu Ayıcık - Sleepy Teddy Bear - Amigurumi


Yeni tasarımım olan uykulu ayıcık :)
Battaniyesi ,tavşan terlikleri , uzun şapkası ve yarım gözlerle yatmaya hazırız biz >_<  Doğru yatağa marş marş ....Zzzzzz
Gelelim hazırlanış aşamasına ... Kafamda böyle bişey yapmak vardı ama tavşan versiyonunu düşünüyordum kafamdakini oturtmak için aldım elime kalemi silgiyi çizdim ama çizerken ayıya dönüştürdüm..

Kız versiyonunu tavşan ile denemek alımda ;) Önce ayımızı örüp nerde ne yapacağıma karar verdim hatalarımı çıkardım  kız versiyonunu örmek daha kolay olacak şimdi... Çizerek örmek daha eğlenceli oluyor zevk alarak ördüm bunu tamamı ile herşeyi ile bana ait olan bir model... bu işi devam ettirecem arada modeller çizip koyuyorum oyuncağa dönüştürmek ne zaman olur bilmiyorum ama sıra anca gelecek gibi .... ^_^
Benim gibi çizim yapmayı seven varsa ki ben acemice kendimce çiziyorum resmim iyi falan değil mutlaka denemeli ... Tatlı olmuş mu acaba benim ayım ^_^
 
Sevgiyle kalın .....

4 yorum:

  1. pörtlek pörtlek kendime benzettim yastığa 5 kala uykum geliyo :D :D
    çok şeker oldu eline sağlık Nikican..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahahhahahhahah aslında yastığa beş kala bende uyuyan birisiyim ama bu tip sanki gece tv bakmak için direnen insan bakışı var >_< >_<

      Sil
  2. zor duruyo ayakta koş koş yatağa ayıcık ellerine sağlık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahahha insanlarında uykusunu getiriyr demi >_< >_<

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma