16 Aralık 2014 Salı

Sarıkız inek >_< ve kaplumbağalar - Amigurumi


Yeni ürünler mi diyim bilemedim şimdi -_- Sipariş üzerine bozkızımın renklerini değiştirdik renkli bir inek çıkardık ortaya bu haliylede sevilince adını sarıkız koyduk ... ^_^ Şu aralar inek ve kuzu örmekten sıkılsamda azcık naparsın sipariş olunca örülüyor.. Sevildiklerini bilmek ayrıca mutlu ediyor insanı "demekki beğeniliyor " diye düşündürüyor ben hep aynı modeli yaptığım için sıradan gelmeye başladı..Azcık mola şimdilik sipariş yokken yeni işlere açılalım dedim yeni işler ile devam edicem bu aralar yaşasııınn...>_<

Bu kaplumbağalarda inekle aynı anda sipariş olarak geldi.. İğnelik olarak kullanılacaklarmış .. Biraz basit oldu ama neyse beğendiklerini duymakta güzeldi güle güle kullanırlar inşallah ...

Yeni işlerim le bekleyin beni son siparişim kaldı kawaii konseptli bişeylerle uğraşıyorum şuan yakın zamanda onunda yazısını paylaşıcam ... :)




6 yorum:

  1. eline sağlık Niki.. o inekten bende örmek istiyorum ama ne zaman onu bende bilmiyorum :D :D kaplumbağalarda çok şeker ayrıca :D
    tekrar eline sağlık kikikik :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakındır keroş battaniyeyi bi bitirin hele sıra onada gelir 😊😊

      Sil
  2. ohh ohh sapsarı kızda gelmiş :) kapluşlar sevimli oldu kız daha ne olsun ellerine sağlık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol ayşem darısı hep beraber örmeye olsun :)

      Sil
  3. çok şapşallll çokk tatlı ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehehe teşekkür ederim sevilciğim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma