9 Aralık 2014 Salı

Ninja Turtles - Michalengelo - Amigurumi


Merhabalar...
Yeni bir çalışma ile geldim buraya.. Küçük olsun diye başlayıp ortaya büyük bir oyuncak çıkardım. Bir daha küçük adı altında başlamayacağım.. Ders oldu bana .. Yaklaşık olarak 40cm boyunda bu ninjacık.. Ayrıntılı bir çalışma olduğundan küçültemedim ... Kaslı karakter biraz baklavaları eksik sadece >_<   >_<   >_<
Yeğenler candır kod adı ile siparişler yağıyor bana ... Baktılar teyze yapıyor veriyor artık gördükleri oyuncakları "bunu bize al bundan istiyorum" değil , "bunu bize yap" şeklinde oluyor >_< Sıkı ninja kaplumbağalar takipçisi olan yeğenimin bende isteğiydi bu Michalengelo .. Özelliklede bu karakteri istedi o yüzdne bandını turuncu yaptık :) Ama arkasına "hani bunun Rafael'i " diye de sormaya başladı >_< Sırada abisinin şapkalı minion'u var onu yapacağız artık ^_^
Bunlarda diğer açılardan resimleri ;


Baya bir yordu beni bu çalışma ama değdi sanırım...Küçük bir gülümseme herşeyi unutturur...^_^
Yeni işlerde görüşmek dileğiyle... Ben hala tam gaz örüyorum.. ^_^

4 yorum:

  1. oyyy bunlar dörtlenir ben diyeyim sana :) yiğenler candır tabi ne isterlerse hemen örülür :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dörtlemek aklıma geldi de ama baya büyük olduğundan yaparmıyım bilemem D:

      Sil
  2. Çok tatlı bu ya bayıldım :)
    Bu arada blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim.. Hoşgeldiniz bu arada .. hemen gidiyorum bloğunuza :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma