25 Aralık 2014 Perşembe

Kawaii Kaktüs - Amigurumi


Yeni bir çatlakkızlarörüyor etkinliğimizden kaktüsüüüümm.. kerime bu sefer katılamadı bize o sebeple ayşe ile ördük bu sefer.. Saksınını kendim ördüm ama saksı videosunu Neungthida diye taylandlı bir arkadaş yardımcı oldu.. Aslında oda katılacaktı ama Türkiye ile saatler pek tutmuyor ve çalıştığı için katılamadı... Ama ne kadar kaktüs modeli var videosu yolladı sağolsun ..

Bu minicik saksı gövdesini video ile mi yaptın demeyin o saksıda yeni bir teknik öğrendim ben ^_^ annem benim kaktüsü tavşana benzetsede bu tavşan kııklı kaktüsü sevmeyen kalmadı >_< Hatta kardeşimden sipariş bile aldım ama ona saksıli modelden yapacağız.. Bence bu kaktüslerden her yere koymalı :)

Bu yazıyıda burda noktalıyım ayşe de en yakın zamnda ekler onun yaptığınıda göremek için ismine tuklayabilirsiniz...

Sevgiyle kalıııınn...

2 yorum:

  1. eline sağlık Nikicim çok şeker :) ben eksik kalayım bundan da napak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsun başka işler yaparız biz senle de kedi vardı hanı sırada inekde vardı liste kabarıyor >_<

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma