22 Aralık 2014 Pazartesi

Kawaii Collection - Fil - Ahtapot - Balık - Baykuş


Yeniden beeennn.... ^_^
Son siparişim olan bu sevimli hayvanları paylaşıyım dedim.. İstek üzerin mor tonlarını kullandık.. Bence çok sevimli oldular ^_^ Azcıkda kendi yaptığım ürünü kendim seviyim >_< Annemin ilk dediği şey  "iğnelik de olur bunlar" oldu..
Gelelim ürünlerimize ;
Kawaii Amigurumi Balık



Kawaii Amigurumi Fil 


Kawaii Amigruumi Ahtapot


Kawaii Amigurumi Baykuş


Zevkle ördüm bunları gelsin sıradaki oyuncak .. Yalnız söylemede geçmeyim fili örerken ömrümden ömür gitti basit gibi dursa da değişik bir teknik ile yapılmış olduğundan oyaladı beni birde küçük bir oyuncak olması eksi puan aldı bir daha yapmam dediğim tek model olarak tarihe geçti ... ^_^

4 yorum:

  1. hepside çok tatlı nikicim belki filden sipariş gelir de büyük lafını yalarsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kız keroş beddua ediyorsun şuan bans farkındamısın 😊😊

      Sil
  2. kawaii ler süper ötesi oldu ellerine sağlık :) ne filmiş yahu nerdeyse örgüden soğutucaktı seni hahaaha ben daha büyüğünü yapayım bakalım beni ne hallere sokucak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşee büyüğünü ör miniden uzak dur zaten prjinal modelde büyül boyutta sende illallah deme 😊😊

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma