31 Aralık 2014 Çarşamba

Amigurumi Pikachu


Pikachu yu tanımayan bilmen yoktur.. Meşur pokemon animesninin baş kahramanı .. Fazla temiz bir geçmişi de yoktur aslında. Uğruna ordan burdan atlayan çocuklar olmuştu çocuk psikolojisi için uygun değil!! Ama kahramanımız gerçekten sevimli .. Bunu örmeye neden karar verdiğime gelecek olursak instagram sayfamda pikachu çizip ne örmeye karar vermediğimi yazmıştım.. Sağ olsunlar altında bi kaç öneride bulundu arkadaşlarım .. Bunlarda biride "neseyumağım" yani Meral abla idi..
 Pikachu ör belki ben de senden esinlenirim dedi ..

İpim yok sanıyordum ipler arasına bir baktım sarı iplik bana göz kırpıyor .. Hemen aldım ne çıkarsa diye başladım pikachuya .. Fark ettiyseniz kuyruğu keçeden iplik oraya kadar dayanabildi ancak ^_^ Yapılışını da Desenlerim linkine tıklayarak ulaşabilirsiniz..
Diğer öneride bulunan arkadaşlarım sizinlerin önerilerinizde aklımda yakın zamanda onları da dahil edeceğim :)
Canan'cığım  ve Ayşe'ciğim öanerileriniz yazdık aklıma ;)

4 yorum:

  1. anime manime izlemem ama çok şeker olmuş bu pikachu.. animesini de izlemedim gerçi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehe teşekkürler keroşchan :) anime oldumu bende akan sular durur bilirsin :)

      Sil
  2. hahahah sevimli işte kız ' anime ' olduklarını bilmeden izlerdim sayende öğrendik benim için bu hala pikacuuuuuuuuu hahahhhahah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahhaahhahha pika pikaaaa :) :) bendeçok izledim bunu

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma