21 Kasım 2014 Cuma

Sevimli Korkuluk - Amigurumi


Culli Adında bir menekşem var ve 4 gözle açmasını bekliyorum .. Henüz siftah yapmış değiliz (-_-) yerini değiştirince küstü sanırım yapraklarından sararmaya başladı neyseki uzun sürmedi bu olay öldüreceğim çiçeği diye baya korkmuştum >_< yeniden yapraklanmaya başlayınca bende yanlız kalmasın diye arkadaş yapıyım dedim .. Netten free tarif korkuluk vardı onu örüyüm derken bir baktim kocaman bir şey olup gidiyor onu bıraktım elime kalemi kağıdı aldım .. İş başa düştü Nihan dedim ve kafamdaki korkuluğu çizdim ..




Örmeye kaldığım yerden devam ettim vee sevimli korkulumu bitirdim Culli ile buluşturdum nasıl olmuş ama ^_^


 Bu arada çizip örme işini seviyorum daha öncede bu tarz denemelerim olmuştu.. Facebook sayfam olsum İnstagram sayfam olsun çok beğenildi.. Hatta ve hatta üye olduğum taylandlı örgü grubundan baya da bi övgü aldım :D Orda da çok tuttu bu olay aklımda çizerek örme isteği vardı ama bu kadar tutacağını tahmin etmemiştim .. Arada yenilik yapmak iyi olacak gibi ..Bu işe de el attım gitti bundan sonra arada daha doğrusu kafamdan tasarladığım belirlediğim oyuncağı çizip örmeye karar verdim ^_^
Sevgiyle kalııınnn... Başka bir çalışmada görüşmek üzere >_<

6 yorum:

  1. tabikide süper sevimli korkuluğun hayırlı uğurlu olsun culliye iyi baksın :D :D yeni çizimler bekliyoruz dört gözle :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) sizin fikirleriniz olmadna asla :D

      Sil
  2. çok sevimli oldu bence de övgü almaya layıktı Niki.. çizimle örmeye devam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayşeye de dedğim gibi sizin fikirleriniz olmadan asla D:

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma