5 Kasım 2014 Çarşamba

Mübo & Zeyno Bebekler


Uzun zamandır eklenmeyi bekleeyen bebekler instagram ve face sayfası olsun eklendiler ama yine ihmal sonucu bloğa geç ekleniyorlar :) Kuzenimin isteği üzerine ördüm bu kızları arkadaşına doğum günü hediyesi olacakmış . Bir sene elimde süründü ama sonunda bittirdim ve yolladım. Arkadaşının elinde görüncede çok sevindim beğenmiştir umarım.. Tam anlamı ile kişisel bebek olmasa da azcıkda bize benzesin dedi ve saçlarında birini kıvırcık birini düz yaptım.. Kişişel bebek çalışmadığım için pek anlamıyrum o konuları. Onunda dalı bir ayrı. Ben yapamayanlardanım :) burdan yazmış oluyum çünkü çok soran var kişisel bebek yaparmısınız diyee .. Ben oyuncakları ile mutlu biriyim o dala da elimi atmayım her gördüğünü yapan birine dönüşecem yakında ^^ Maymun iştahlı olmayalım demi amaa .. :)

5 yorum:

  1. hahh bunlar çok şirin oldular :) ayrıntılar olsun yeter demi ama çok kişisel bebek yapmak farklı bi iş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ya o farklı bir iş bizimkinden biz oyuncalar ile mutluyuz demi :)

      Sil
    2. ıhhıhhh bize göre değil biz mutluyuz oyuncaklarımızla :D :D

      Sil
  2. Eline emeğine yüreğine sağlık canım. Sen yaparsında beğenilmez mi .Çok başarılı olmuş bence .. Öpüyorum sevgiyle ...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canan ablacığım (^_^)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma