2 Kasım 2014 Pazar

Merhabalarrr :)

Blog yazmaya karar veren ben fazlasıyla geciktirdiğim bi yazıyı paylaşmak istiyorum.. Geçtiğimiz haftalarda doğum günüm vardı ve benim iki muhteşem arkadaşım bana sürpriz yapıp hediyeler yollamışlar.. Öyle çok karışık bir anımda eve geldiki şok oldum korgocunun bana iki büyük hediyeyei verince. Bi hızla açtım hepsini :) Bana özel tasarlanmış el emeği ürünler vardı içinde :) kızların deyimiyle çeyizimi yaptılar :) tabii hepsini kaldırdım şimdi ortalığa çıkarmıyorum . Gelene geçene gösterdim ama ^_^ Kızlara birde burdan teşekkür etmek istedim ' İyi ki varsınız iyi ki tanımışım sizi ' :) :)
içinde neler yok ki ^__^ el emeği olanalrı ve en çok beğendiklerimi göstermeden edemiycem :


- Deniz kızı (çok uğraşmışlar bunun için) aysenin sayfaya buraya  tıklayarak ziyaret edebilirsiniz:)
- kokeshi işleme pano (japon tutkumu bilipde özel yapılmış ) kerimenin sayfayı ziyaret etmekiçinde buraya tıklayın :) 



Gerçekten de çok güzeller demii ^_^  Bu kadar yazmak yeterli nokta koyalım :) mutlu hafta pazarlar geçirmeniz dileğiyle ..... :)

4 yorum:

  1. sen bizim kıymetlimizsin ne kadar uğraştık gör anacım :D çeyizinde eksik ne var söyle onu da seneye yapıp gönderelim :) şaka bi yana iyiki varsın mimi...

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım benim dahada güzel doğum günlerin olur inşallah :) ahh bizede sevdirdin kokeshileri :D :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehhe herşeyimi bulaştırdım kız ben size :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma